Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس‌‌جمهور فرانسه روز چهارشنبه در مصاحبه‌اي بار ديگر خواستار گفت‌وگو با ايران در موضوع موشکي شد.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري فارس، امانوئل ماکرون، رئيس‌جمهور فرانسه در مصاحبه‌اي بار ديگر ضرورت گفت‌وگو با ايران درباره موشک‌هاي بالستيک را مطرح کرد.
وي در مصاحبه با شبکه خبري فرانس‌‌24 گفت: «من در زمان مناسب به ايران سفر خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بعد از توافق هسته‌اي، با ايران، رابطه داريم و من به تعهداتي که ايجاد شده‌اند اعتقاد دارم و مي‌خواهم به آنها پاپيبند بمانم.»
ماکرون با وجود اين، بار ديگر ضمن متهم کردن ايران به فعاليت‌هاي بي‌ثبات‌کننده در منطقه، گفت که لازم است با اين کشور درباره برنامه موشک‌هاي بالستيک گفت‌وگو شود.
وي گفت: «لازم است با ايران در خصوص فعاليت‌هاي موشکي اين کشور و موضعش در منطقه گفت‌وگو شود، زيرا آنها در آن منطقه از دنيا، بي‌ثبات‌کننده هستند.»
انتهاي پيام/ M
عضويت در کانال تلگرامي بين‌الملل و سياست خارجي فارس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی

مهناز افشار (بازیگر ۴۶ ساله سینمای ایران) در مصاحبه با دویچه‌وله فارسی بدون هیچ رودربایستی و خجالتی توی دوربین نگاه می‌کند و می‌گوید: «من در ایران فعال پوشش/حجاب اختیاری بودم … و تبعید شدم»! افشار بعد از مهاجرت از ایران به دنبال حواشی گوناگون اعم از مثبت یا منفی است تا در چشم‌ها باقی بماند. حمایت از فرزند شاه مخلوع، درگیری با دوستان سابق (شبنم فرشادجو) و حضور در تجمعات ضد ایرانی از این جمله موارد هستند.

این صحبت‌ها با واکنش کنایه آمیز کاربران فضای مجازی روبرو شد.

یسرا بخاخ (خبرنگار الجزیره) در واکنش به این مصاحبه افشار نوشت: یکسری مثل خانم افشار همیشه برنده‌اند. در ایران طرف قدرت هستند و از امکانات قدرت بهره‌مند می‌شوند. در خارج از ایران هم جذب اپوزیسون می‌شوند و بازم از قدرت اپوزیسیون استفاده می‌کنند. ابن الوقت‌های زرنگ همیشه برنده.
کاربری به نام مندلسون هم یادآوری کرد: در ایران فعال پوشش/حجاب اختیاری بودم ولی در پرشین گات تلنت حجاب به سر می‌کردم.

 

منبع: برترین ها 

tags # مهناز افشار سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)
  • دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)