Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از معرفی 135 میلیارد ریال طرح اشتغال فراگیر به بانک های عامل استان خبر داد.

سیدعباس جزایری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهم استان از اعتبارات اشتغال فراگیر بیش از 4 هزار میلیارد ریال است که بانک های عامل تاکنون پرداخت 900 میلیارد ریال از این اعتبار را متعهد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین از 225 میلیارد ریال سهم مشاغل خانگی استان نیز 60 میلیارد ریال طرح از سوی دستگاه های اجرایی استان به بانک های عامل معرفی شده است.
جزایری با بیان اینکه در جذب اعتبارات مشاغل خانگی و فراگیر از برنامه زمانبندی شده عقب هستیم، تصریح کرد: ناهماهنگی بین دستگاه های اجرایی و بانک های عامل سبب شده تا روند اعطای تسهیلات به متقاضیان با وقفه انجام شود که انتظار می رود بانکها در این خصوص همکاری بیشتری داشته باشند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در ادامه از شناسایی 63 هزار و 500 بیکار در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 47 هزار نفر در مراکز کاریابی ثبت نام کرده اند.
جزایری با بیان اینکه بیشترین تعداد بیکاران در استان متعلق به شهرستان شهرکرد است، اظهار کرد: این شهرستان با حدود 19 هزار بیکار، 30 درصد جمعیت بیکاران استان را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: شهرستان لردگان با 15 هزار و 36 بیکار، شهرستان فارسان با 9 هزار و 114 نفر و بروجن با 6 هزار و 622 بیکار در رتبه های بعدی بیشترین آمار بیکاری استان قرار دارند.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، چهارمحال و بختیاری در تابستان 96 با نرخ بیکاری 18.3 درصد در فهرست نخست بالاترین میزان درصد بیکاری کشور قرار دارد.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7363/6021

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، میران بارش‌ها بر حسب میلیمتر به این شرح زیر است:
اردل: ۱۱.۶
ایلبگی: ۲.۴
بازفت: ۵.۸
بروجن: ۲.۶
بلداجی: ۲.۶
بن: ۲.۴
دوآب صمصامی: ۴.۶
سامان: ۳.۴
سورشجان: ۳.۴
شلمزار: ۴.۷
شهرکرد: ۵.۹
فارسان: ۵.۱
فرخشهر: ۴.۶
کوهرنگ: ۱۱.۷
لردگان: ۶.۳
لیرابی: ۱۰.۸
مال خلیفه: ۵.۵

دیگر خبرها

  • معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد