Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، دکتر مظاهر نیکخواه، عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد است که به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن حکم دکتر فرهاد رهبر آمده است:برادر گرامی جناب آقای دکتر مظاهر نیکخواه
با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، مظاهر نیکخواه فرزند شهید خسرو نیکخواه است و کتاب ' دادا خسرو' را در حوزه دفاع مقدس درباره این شهید منتشر کرده است.
پیش از این عبدالله قاسمی پیربلوطی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چهارمحال و بختیاری فعالیت می کرد که پس او ' فرهاد خاکسار حقانی ' به عنوان سرپرست موقت این دانشگاه معرفی شد.
این دانشگاه دارای 320 نفر اعضا هیات علمی، استاد و مربی است و 8 هزار دانشجو در رشته های مختلف در این دانشگاه مشغول فراگیری علم و دانش هستند.
تاکنون 50هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چهارمحال و بختیاری دانش آموخته شده اند که بخشی از این دانشجویان نیز اشتغال دارند و یا زمینه اشتغال آنها در استان یا بیرون از استان در ادارات و نهادها یا بخش خصوصی فراهم شده است.
هم اکنون 23کانون دانشجویی و 5تشکل سیاسی فرهنگی در دانشگاه ازاد اسلامی از سوی دانشجویان فعال شده است.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر