Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@20:54:28 GMT

۴۵۰ نفر زندانی خراسان جنوبی حافظ قرآن شدند

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۷۶۷۳۸

۴۵۰ نفر زندانی خراسان جنوبی حافظ قرآن شدند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل زندان های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۵۰ نفر حافظ قرHن در زندان ها داریم، گفت: بیش از ۹۵ درصد این افراد در داخل زندان حافظ قرآن شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، علیرضا هاشمی شامگاه (8 آذر) در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان با بیان اینکه دولت سال قبل 150 میلیون تومان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اختصاص داد، اظهار داشت: از این مبلغ 112 میلیون و 500 هزار تومان محقق شد و مابقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه با بررسی هایی که از سوی مسئولان صورت گرفت امسال 200 میلیون تومان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان اختصاص پیدا کرد، گفت: در شش ماهه اول امسال 51 دوره آموزشی در زندان های استان برگزار شد و 868 نفر با همکاری فنی و حرفه ای آموزش دیدند و این آموزش ها اشتغال 1460 نفر از زندانیان را داشته است.

 

مدیرکل زندان های خراسان جنوبی با بیان اینکه برای خانواده‌ها 40 کارگاه آموزشی برگزار کردیم، اظهارداشت: همچنین 66 خانوادها زندانی با همکاری فنی و حرفه ای توانمند شدند و با توجه به وام هایی که داده شد از چرخه کمک خارج شدند.

 

هاشمی با بیان اینکه در این مدت در زندان های استان 50 کارگاه آموزشی اعتیاد برگزار شده است، گفت: در بین زندانی‌های کشور در زمینه نماز اول وقت رتبه اول کشور را کسب کردیم.

 

وی با بیان اینکه تاکنون توانسته ایم 135 نفر سوادآموز در بیرجند و 230 نفر سواد آموز را در سطح استان آموزش دهیم، گفت: همچنین دبیرستان بزرگسالان در زندان فعال است و تاکنون 111 نفر دیپلم گرفتند و چهار نفر هم از زندانی ها در پیام نور ادامه تحصیل می دهند.

 

مدیرکل زندان های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر 450 نفر حافظ قران در زندان ها داریم، افزود: بیش از 95 درصد اینها در داخل زندان حافظ قرآن شدند.

 

هاشمی همچنین از راه اندازی کتابخانه عمومی در زندان و برگزاری تعزیه خوانی خبر داد گفت: برگزاری مراسم تعزیه خوانی در زندان جزو برنامه هایی بود که بسیار موثر واقع شده است.

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی

بارش شدید تگرگ در دُرُح خراسان جنوبی خساراتی به مزارع و منازل مسکونی وارد کرد.

دریافت 713 KB

دیگر خبرها

  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان‌غربی شرکت کردند