Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در شورای اداری استان کرمان به منظور تجلیل از خدمات نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: در دوران بعد از انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی آیت الله جعفری در نظارت بر امور استان نقش ویژه ای داشته و وی با درایت، هوشمندی و مشی اعتدالی خود بر امورات نظارت داشته و هرگز دخالت نمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از آیت الله جعفری به عنوان عالم مجاهد و مبارز، فهیم و روشن ضمیر یاد کرد و ادامه داد: شورای اداری مفتخر است که حضور ایشان را همواره داشته و امروز به منظور خدمات 40 ساله آیت الله جعفری بعد از انقلاب این جلسه شورای اداری تشکیل شده است.
وی با تاکید بر اینکه یکی از خصوصیت های آیت الله جعفری در منصب نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه استان، پاک دستی و سلامت اقتصادی ایشان است تاکید کرد: امروز متاسفانه به دلیل شرایط و جوی که وجود دارد، همه به یک سری مسائل متهم می شوند اما آیت الله جعفری و فرزندان وی از این موضوع مستثنی هستند زیرا وی از هیچ رانتی استفاده نکرده اند.
وی اظهار کرد: پاکدستی و سلامت اقتصادی آیت الله جعفری الگویی برای همه کسانی است که امروز در کشور مسئولیتی دارند.
رزم حسینی گفت: حتما سردار سلیمانی نیز در مراسمی خواهند آمد و از خدمات اثرگذار امام جمعه کرمان در دوران دفاع مقدس تقدیر خواهند کرد.
وی افزود: نظم و انضباط آیت الله جعفری ویژه خودشان است و ایشان همواره در تمامی جلسات زودتر حضور می یابند تا در راس ساعت مقرر در جلسه حضور داشته باشند.
استاندار کرمان با بیان اینکه آیت الله جعفری به تخصص و تعهد افراد بسیار تاکید داشت گفت: نحوه اداره آیت الله جعفری در حوزه سیاسی به گونه ای بود که وی با وجود همه گروه های فعال سیاسی، نقشی پدرانه و در حفظ وحدت سیاسی نقش ویژه ای داشته اند و به نوعی سبک جعفریه را تعریف کردند.
وی با اشاره به اینکه تمام مقامات کشوری در سفر به استان کرمان مشتاق دیدار با آیت الله بودند، گفت: صداقت در رفتار و نداشتن رفتار ریاکارانه از ویژگی های دیگر آیت الله جعفری است.
وی بیان کرد: شفافیت و صداقت در نظام اداری ما کمرنگ شده و آیت الله جعفری الگوی صداقت و شفافیت هستند.
وی گفت: منش و رفتار حضرت آیت الله جعفری موجب شده که همه دور ایشان جمع شوند.
رزم حسینی با تاکید بر اینکه در سال گذشته هیچ سخنرانی سیاسی در استان کرمان با هدایت های آیت الله جعفری کنسل نشده است گفت: در دوران انتخابات نیز همه نامزدها در استان کرمان حرف های خود را زدند و رفتند و هیچ مشکلی ایجاد نشد.
وی با تاکید بر اینکه از حضور این عالم مجاهد در استان همواره استفاده خواهیم کرد افزود: حضور آیت الله جعفری را به عنوان ناصح استان خواهیم داشت تا از تذکرات و سفارشات ایشان بهره مند شویم.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت

 به گزارش  تابناک به نقل از جماران، امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم (ص) و مسئول حوزه علمیه شرق تهران دارفانی را وداع گفت.

 آیت‌الله ضیاء الدین نجفی تهرانی چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود.

وی نویسنده، محقق حوزوی است که شاگردان بسیاری را در حوزه و دانشگاه تربیت کرده است. وی از درس فلسفه آیات، علامه طباطبایی (ره)، محمد شاه آبادی، آقا یحیی انصاری شیرازی، حاج آقا رضا صدر (اخوی امام موسی صدر) و شهید مطهری بهره برده است.

آیت الله نجفی تهرانی در علم هیات نجوم از شاگردان علامه حسن زاده آملی و در عرفان و اخلاق (به مدت ۱۰ سال) شاگردِ آیت‌الله بهجت و آیت‌الله بهاءالدینی بوده است. ایشان همچنین در فقه و اصول، از محضر آیات عظام گلپایگانی، حائری یزدی و آمیرزاهاشم آملی بهره‌مند شده است.

بالغ بر ۲۰ جلد اثر توسط ایشان در رشته‌های فقه، اصول، تفسیر، تاریخ و معارف نوشته شده و ایشان، نماینده مراجع معظم تقلید در امور پاسخ‌گویی به مسائل شرعی نیز است. حوزه علمیه و مسجد جامع نبی اکرم (ص) در شرق تهران، پایگاه مبارزات انقلابی ایشان و مرکز پشتیانی از رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بوده و اکنون، محل پرورش و آموزش سربازان امام زمان (عج) و مراجعه متدینین و مومنین است.

دیگر خبرها

  • منصوری: در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم روندی رو به رشدی داریم
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • مطهری امام
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید