Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آيا مطالب مشابه در سايت وجود دارد؟ بله. در اين بخش: (مقالات آموزشي Folder Colorizer)
--> رنگ کردن پوشه ها در ويندوز با استفاده از Folder Colorizer

آيا از رنگ هاي تکراري و يکسان پوشه ها در ويندوز خسته شده ايد و نميخواهيد ديگر براي يافت يک پوشه مورد نظر در بين تعداد زيادي پوشه نام تک تک پوشه ها را بخوانيد؟ راه حل شما اينجاست! از نرم افزار Folder Colorizer استفاده کنيد و پوشه ها را رنگارنگ کنيد! با اين کار نه تنها ظاهر پوشه ها زيبا تر ميشود، بلکه تشخيص آن ها از هم در کمترين زمان هم ممکن ميشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين مقاله نحوه رنگ کردن پوشه ها با استفاده از نرم افزار Folder Colorizer را به شما آموزش ميدهيم.
نصب نرم افزار
از نصب نرم افزار شروع ميکنيم. ابتدا نرم افزار را دانلود کنيد و سپس با دوبار کليک بر روي فايل اجرايي اش، نصب آن را شروع کنيد. مراحل نصب را که بسيار ساده هستند را طي کنيد تا نرم افزار نصب شود.

پس از نصب نرم افزار، فعلا نميتوانيد از آن استفاده کنيد. بايد ابتدا ايميل تان را در نرم افزار وارد و تاييد کنيد. بدين منظور بر روي يک پوشه در کامپيوتر راست کليک کنيد، گزينه ي “!Colorize” را انتخاب کنيد و يک رنگ را کليک کنيد. پوشه در اولين بار که از نرم افزار استفاده کنيد رنگ نخواهد شد. يک پنجره کوچک باز ميشود که در آن بايد ايميل خود را وارد کنيد و سپس گزينه ي “Free Activation” را کليک کنيد. دقت داشته باشيد تيک گزينه ي “Occasionally Send me News and Discounts for The Great Software” که در اين بخش است را برداريد تا بعدا ايميل اضافه اي از سوي استوديوي سازنده نرم افزار به شما ارسال نشود.

پس از آن ايميلي به شما ارسال ميشود که بايد آن را باز کرده و سپس با لمس گزينه ي “Verify” تاييد کنيد.
پس از تاييد ايميل مجددا به پنجره کوچک بازگرديد و گزينه ي “Continue Activation” را کليک کنيد تا نرم افزار فعال شود. هم اکنون ميتوانيد از فولدر کالورايزر استفاده نماييد.

از اين به بعد پس از رنگ کردن هر پوشه يک پنجره کوچک باز خواهد شد. اگر ميخواهيد اين پنجره هر بار باز نشود تيک گزينه ي “Don’t Show This Message Again” را در آن بزنيد و سپس آن را ببنديد.

بدين منظور بر روي هر پوشه که مد نظرتان است راست کليک کنيد، نشانگر موس را بر روي گزينه ي “!Colorize” ببريد و سپس از بين رنگ ها يکي را انتخاب کنيد. اگر از رنگ هاي پيشفرض راضي نيستيد، پس از بردن نشانگر موس بر روي Colorize گزينه ي “!Colors” را کليک کنيد تا پنجره انتخاب رنگ باز شود.

در اين پنجره از طريق دايره رنگ در پايين رنگ مورد نظر را انتخاب کنيد، يک نام براي آن در کادر زير عبارت “Name the Style” بنويسيد و سپس گزينه ي “Add Color+” را کليک کنيد تا اين رنگ به رنگ هاي نرم افزار اضافه شود. به منظور حذف هر رنگ از بين رنگ ها، نشانگر موس را بر روي آن ببريد و سپس علامت ضربدر را کليک کنيد تا حذف شود.

همچنين مقاله زير را نيز به شما پيشنهاد ميکنيم:
آموزش تغيير رنگ عنوان پنجره ها در ويندوز 10
به منظور بازگرداني رنگ پوشه ها به رنگ پيشفرض بر روي آن ها راست کليک کنيد و از طريق بخش Colorize گزينه ي “Restore Original Color” را انتخاب کنيد.

موفق باشيد.

دانلود آخرين نسخه نرم افزار Folder Colorizer

ساير مقالات مربوط به نرم افزار Folder Colorizer
-->
ابتدا قبلي 1 بعدي انتها (1)
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی خطیر دیروز از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد و فرشید سمیعی به عنوان سرپرست این باشگاه موقتا انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

با این حال احمد شهریاری مدیرعامل پیشین تیم صبا باتری و عضو اسبق هیئت مدیره استقلال که در حال حاضر نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه محسوب می‌شود، شانس اول مدیرعاملی آبی‌ها خواهد بود، مگر آنکه خود بخواهد به عنوان رئیس هیئت مدیره در این باشگاه به کار خود ادامه بدهد.

باید منتظر ماند و دید در نهایت هیات مدیره و مالکان جدیدباشگاه استقلال چه تصمیم در این خصوص خواهند گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229255 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • مینی‌کامپیوتر گیمینگ جدید کورسیر سخت‌افزار پرقدرت و پنل جلویی چوبی دارد
  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری