Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار روانسر گفت: در مرحله اول تخصیص اعتبارات به مناطق زلزله زده 12 میلیارد ریال برای تعمیر واحدهای مسکونی این شهرستان که در زلزله اخیر دچار خسارت شده اند، اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز پنجشنبه در نشست ستاد بحران روانسر افزود: این اعتبار شامل واحدهای مسکونی شهری و روستایی می باشد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال تکمیل پرونده ها برای معرفی به بانک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: برای بازسازی 30 واحد روستایی که به طور کامل خسارت دیده اند، 30 فقره تسهیلات به میزان هفت میلیارد و 500 میلیون ریال به این شهرستان اختصاص پیدا کرده است.
فرماندار روانسر ادامه داد: کار صدور پروانه این واحدهای خسارت دیده در حال تکمیل شدن است و سپس به بانک های عامل معرفی می شوند.
ویسمرادی اضافه کرد: این واحدهای تخریبی در روستاهای چناران، تازه آباد مله ترشکه، خانم آباد، تپه کل و زیرجوبی قرار دارند.
وی اظهار داشت: در آخرین ارزیابی کارشناسان 80 واحد مسکونی شهری و 784 واحد روستایی باید بازسازی شوند و 879 واحد شهری و 972 واحد مسکونی روستایی نیز تعمیر می شوند.
رییس ستاد بحران روانسر بیان داشت: ارکان نظام و دولت با تلاش همه جانبه و خستگی ناپذیر در راستای رفع مشکلات زلزله زدگان و بازسازی مناطق آسیب دیده در تلاش هستند و عملکرد مدیران، اعضای ستاد بحران شهرستان و استان و همه تلاش های دولت، پاسخی بر نقدهای غیرمنصفانه و غیرواقع بینانه آن دسته از افراد و اشخاص شده است.
ویسمرادی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های اعضای ستاد بحران شهرستان روانسر افزود: در روزهای گذشته تعدادی اظهار می کردند که روانسر جزء شهرستانهای زلزله زده محسوب نمی شود اما با صراحت اعلام می کنم که این شهرستان جزء شهرستانهای آسیب دیده بوده و از تمامی تسهیلات و کمکهای بلاعوض دولت به خانوده های آسیب دیده برابر با بقیه شهرستانهای زلزله زده برخوردار خواهد شد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 505 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
8066/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان از بسته بودن ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی قدیمی اسپکه - بمپور در جنوب این استان براثر بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه‌های محلی خبر داد.

مجید محبی افزود: از مجموع ۴۲۰ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۳۷۸ مسیر فرعی بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیرهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی ها در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

محبی افزود: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد