Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام لرستانی گفت: ولایت پذیری و روحیه شهادت طلبی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و سبب ایستادگی ومقاومت ملت ایران در مقابل همه توطئه های دشمنان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هیجار ،مراسم یادواره پنج شهید زن دوران دفاع مقدس شهرستان الیگودرز با حضور خواهران بسیجی به همت حوزه خواهران حضرت زهرا(س) در حسینیه ثارالله سپاه الیگودرز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام علی لرستانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام  (ره ) با شکست قدرت پوشالی نظام سلطه توطئه های مادی گران را درهم ریخت.

 

 

وی ادامه داد: استکبار جهانی در تمام طول عمر انقلاب با طرح دسیسه های خصمانه و ایجاد فتنه در پی ایجاد نا امنی و ضربه زدن به انقلاب بوده است و در این برهه زمانی بسیج به خوبی  در مقابل  دشمنان ایستادگی کرد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز به سخن مقام معظم رهبری اشاره کرد واظهار داشت: آمریکایی ها ایجاد گروههای تکفیری را از افتخارات خود دانستندو با هدف ایجاد نا امنی  آتش فتنه  در خاورمیانه  و براندازی نظام آن را ایجاد کردند ولی مانند گذشته شکست خوردند.

 

 

وی اظهار داشت: ولایت پذیری و روحیه شهادت طلبی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و سبب ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل همه توطئه های دشمنان شده است.

 

حجت الاسلام لرستانی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور حاصل خون پاک شهدا است بیان کرد: در وجود شهدای مدافع حرم ولایت مداری و فرهنگ ایثار و از خودگذشتی به اوج خود رسیده بود و امنیت امروز کشور حاصل خون پاک شهدا می باشد و اگر همه ما قدردان این رشادت ها نباشیم خیانت کرده ایم.

 

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز بیان کرد: دشمن بدنبال نابودی ارزش های و آرمان های معنوی در بین جامعه است و بدنبال جایگزینی فرهنگ مبتذل غرب با سبک زندگی اسلامی می باشد.

 

 

وی افزود: زنان جامعه امروز ما باید با الگو برداری از حضرت فاطمه الزهرا (س) جهت  گسترش فرهنگ حجاب در جامعه تلاش کنند چرا که دشمنان از هر روشی برای فتنه های خود استفاده می کنند.

 

حجت الاسلام لرستانی با اشاره به اینکه  زنان باحجاب وعفاف پیروان راه شهدا هستند گفت: روحیه بسیجی باید به نسلهای آینده نیز ترزیق شود مادران و زنان باید توجه داشته باشند که  دشمنان قبل از انقلاب بدنبال کشف حجاب وعفاف بودند وتا امروزاز روشهای مختلف برای از بین بردن این ارزش اسلامی تلاش کرده اند.  

گزارش: یاسر مومنی 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب