Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی شنای نونهالان و نوجوانان آذربایجان گفت: افزایش و تقویت تبادلات دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در ورزش شنا از الزامات است.

به گزارش ایسنا، محمود شهبازاُف که به همراه تیم ملی نونهالان و نوجوانان جمهوری آذربایجان جهت حضور در مسابقات بین‌المللی شنای تبریز "جام گرامیداشت سرداران شهید آذربایجان" از مرز زمینی آستارا وارد کشور شد ، مورد استقبال مسئولان ورزشی این شهرستان مرزی و بندری قرار گرفت و طی سخنانی اظهار کرد: تیم ملی جمهوری آذربایجان با دعوت رسمی فدراسیون شنای ایران و هیأت شنای استان آذربایجان شرقی در این رقابت ها حضور یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آذربایجان با 10 شناگر در این رقابت های سه روزه حضور می یابد و مسابقات در بخش های مختلفی از قبیل شنای کرال ، قورباغه و پروانه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ایران در رشته ورزشی شنا ورزشکاران مستعدی دارد ، خاطر نشان کرد: جمهوری آذربایجان هم پیش از این در مسابقات مختلفی که به میزبانی ایران برگزار شده ، همانند جام فجر 1992 و 1993 شرکت کرده است.

شهبازاف با بیان اینکه ملی پوشان ایرانی در مسابقات کشورهای اسلامی نتایج خوبی به دست آورده اند و در کل سرمایه گذاری ایران در این ورزش بسیار مناسب است ، تصریح کرد: ورزش شنا در ایران رو به پیشرفت است و افزایش و تقویت تبادلات در این ورزش بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان از الزامات است.

وی در پایان خواستار افزایش مسابقات رسمی و دوستانه شنا بین ورزشکاران دو کشور شد و افزود: فدراسیون شنای آذربایجان در رده های سنی پایه برنامه های خوبی را تدوین کرده است و شناگرانی از این تیم به عنوان نماینده آذربایجان در مسابقات اروپا و سپس جهان حضور می یابند.

رامین بشرویه ، رئیس هیأت شنا ، واترپولو و شیرجه شهرستان مرزی بندر آستارا در این دیدار ، خاطر نشان کرد: استان گیلان از استان های صاحب نام رشته ورزشی شنا در ایران است.

وی با بیان اینکه ، در صورت تدارک مقدمات ، شهرستان آستارا آمادگی میزبانی مسابقات شنای آب های آزاد بین دو کشور را در تابستان پیش رو دارد ، تصریح کرد: زیرساخت های شنا در این شهرستان مرزی و بندری در حال تقویت است و در سال جدید میلادی شاهد بهره برداری از یکی از مدرترین استخرهای سرپوشیده شنای استان گیلان توسط بخش خصوصی در آستارا خواهیم بود.

بشرویه در پایان اضافه کرد: دست اندرکاران ورزش آستارا آمادگی کامل دارند تا برای رایزنی در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات دوستانه بین دو کشور ، میزبانی نشستی ها را با حضور مسئولان این رشته ورزشی بر عهده بگیرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • کارگری نماد بالندگی، رشد و اثربخشی است/ کارگران حرف اول و آخر را در جهش تولید می‌زنند
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود