Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

 ، امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با قیمت یک‌میلیون و 378 هزار تومان فروخته شد در حالی که دیروز با نرخ ‌‌یک میلیون و 362 هزار تومان داد و ستد شد.

سکه طرح قدیم امروز با نرخ یک‌میلیون و 317 هزار تومان و نیم سکه با قیمت 687 هزار تومان عرضه شد در حالی که دیروز این دو نوع سکه به ترتیب با قیمت‌های یک‌میلیون و 352 هزار تومان و 686 هزار تومان عرضه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز ربع سکه 385 هزار تومان فروخته شد و سکه گرمی با قیمت 261 هزار تومان معامله شد؛ این دو نوع سکه دیروز به ترتیب با نرخ‌های 383 هزار تومان و 261 هزار تومان فروخته شد.

در بازار طلای تهران امروز هر گرم طلای 18 عیار با نرخ 129 هزار و 492 تومان داد و ستد شد، دیروز 129 هزار و 515 تومان فروخته شد.

‌بهای اونس در بازار جهانی طلا امروز به 1282 دلار و 32 سنت رسید در حالی که دیروز 1293 دلار و 53 سنت قیمت‌گذاری شد.

در بازار ارز نیز امروز یک دلار آمریکا با قیمت 4138 تومان، یورو با نرخ 4998 تومان، پوند با قیمت 5628 تومان و درهم امارات به قیمت 1143 تومان فروخته شد.

انواع طلا و ارز قیمت میزان تغییر قیمت سکه طرح جدید یک‌میلیون و 378 هزار تومان 16 هزار تومان افزایش سکه طرح قدیم یک‌میلیون و 317 هزار تومان 35 هزار تومان کاهش نیم سکه 687 هزار تومان 1000 تومان کاهش ربع سکه 385 هزار تومان 2000 تومان افزایش سکه گرمی 261 هزار تومان بدون تغییر قیمت هر گرم طلای 18 عیار 129 هزار و 492 تومان 23 تومان کاهش قیمت اونس طلا 1282 دلار و 32 سنت حدود 11 دلار‌ کاهش دلار 4138 تومان 2 تومان افزایش یورو 4998 تومان 3 تومان افزایش درهم 1143 تومان 2 تومان افزایش

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۲۳۱۷ دلار و ۹ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا تا حدی در روز چهارشنبه افزایش یافته است. افزایش تنش‌ها در خاورمیانه از قیمت طلا حمایت کرده اما تمرکز اصلی سرمایه‌گذاران بر کاهش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در سال جاری میلادی است.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.13 درصد افزایش به 2317 دلار و 9 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک با یک کاهش 0.11 درصدی به 2321 دلار و 60 سنت رسیده است.
رژیم صهیونیستی حمله به رفح در جنوب غزه را آغاز کرده که مذاکرات آتش بس با حماس را پیچیده‌تر می‌کند. بدین ترتیب تمایل به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن افزایش می‌یابد.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/18


از طرف دیگر افزایش احتمال پایین آمدن نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در سال جاری میلادی به دنبال انتشار اطلاعات ضعیف اشتغال در این کشور از قیمت طلا حمایت کرده است. این خبر ارزش دلار را هم پایین آورده که خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان‌تر می‌کند.
طلا بیش از 100 دلار پایین‌تر از اوج ماه آوریل معامله می‌شود یعنی زمانی که تهدید جنگ بین رژیم صهیونیستی و ایران تقاضا برای این فلز گرانبها را به شدت افزایش داده بود. 
ارزش دلار تقریباً ثابت مانده و مانع بالا رفتن بیشتر قیمت طلا شده است. بازارها منتظر سرنخ‌های بیشتری نسبت به سیاست نرخ بهره فدرال رزرو هستند.
بسیاری از مقامات بانک مرکزی آمریکا اعلام کرده‌اند این بانک در فکر پایین آوردن نرخ بهره در سال جاری میلادی است اما احتیاج به اطلاعات قانع‌کننده بیشتری در مورد کاهش تورم دارد.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره بدون تغییر به 27 دلار و 55 سنت رسیده است و پلاتین با 0.09 درصد کاهش 977 دلار و 72 سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/6

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • قیمت طلا و سکه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کاهش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه
  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت +جدول
  • نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
  • افت ۵۰۰ هزار تومانی نرخ سکه در بازار
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله