Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@01:37:46 GMT

طرح هر مسجد یک حقوقدان در استان یزد اجرا شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۸۰۳۱۴

طرح هر مسجد یک حقوقدان در استان یزد اجرا شد

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد به اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در استان یزد گفت: این طرح جامع از ۲۰ مرداد با استفاده از ظرفیت‌های مساجد در سطح استان  یزد آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در ششمین همایش سالروز تصویب قانون اساسی و روز بسیج حقوقدانان با بیان اینکه انسان حقیقی مانند فرد بسیجی پویا و فعال است، اظهار داشت: بسیجی هر زمان که احساس کند که جامعه به وجود او نیاز داشته باشد حضور پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد با اشاره به اینکه بسیجی فکرش، رفتارش و اطاعتش طیبه است، گفت: بسیجی در تمام عرصه‌های پر از فتنه، تهدید و تحریم محکم و ثابت قدم است.

وی خاطر نشان کرد: افق نگاه بسیجی محدود به این دنیای فانی نیست و ثمربخشی بسیج تداوم دارد و همگام با ولایت فقیه در حال حرکت است.

دهشیری با بیان اینکه بسیج حقوقدانان استان یزد از ساختارهای متعددی تشکیل شده است، تصریح کرد: هدف از تشکیل این سازمان، استفاده از توان فکری و خرد جمعی فرهیختگان است.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد اضافه کرد: سازمان بسیج حقوقدانان در سه عرصه خاص و عام پژوهشی، آموزشی و مشاوره‌ای فعالیت دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در استان یزد، گفت: این طرح جامع از تاریخ 20 مردادماه 94 با استفاده از ظرفیت‌های مساجد در سطح استان، در راستای آگاهی بخشی مردم نسبت به مقررات و قوانین کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد و نسبت به رفع سؤالات مردم در مسائل مختلف قانونی پاسخ‌گو هستند.

دهشیری با بیان عضویت 1980 نفر حقوقدان در یزد، خاطر نشان کرد: از این تعداد، 70 درصد عضو بسیج حقوقدانان استان یزد هستند  و در عرصه حقوقی فعالیت می‌کنند.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد با اشاره به اینکه در استان یزد 4496 نفر دانشجوی رشته حقوق و فقه حقوق هستند، تصریح کرد: این عزیزان در حال تحصیل در رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند که پیش‌بینی می‌شود هر سال 890 نفر به این جمع اضافه شود که نشان از ظرفیت بسیار خوبی است که می‌تواند از پتانسیل حقوقدان‌های فرهیخته در راستای پیشبرد اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی استفاده لازم را ببریم.

انتهای پیام/

R41376/P1357/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه

(تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان