Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تربیت بدنی مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان گفت: حضور شهروندان سراوانی در مسابقات تنیس روی میز کمرنگ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، سعید سپاهی با بیان اینکه مسابقات تنیس روی میز منطقه هشت برای اولین بار در استان سیستان و بلوچستان در شهرستان سراوان برگزار شده است، گفت: این دوره از مسابقات با حضور هشت تیم از دانشگاه های مختلف کشور به میزبانی مجتمع آموزش عالی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه دانشگاه های شهید باهنر کرمان، ولیعصر رفسنجان، بم، جیرفت، دریانوردی و علوم دریایی چابهار، سیستان و بلوچستان، ولایت ایرانشهر و مجتمع آموزش عالی سراوان را از جمله تیم های شرکت کننده در این مسابقات عنوان کرد و افزود: ارگان های مختلفی از جمله اداره ورزش و جوانان در این زمینه با ما همکاری و همیاری مساعدت آمیز داشته و منابع مالی خوبی در اختیار ما گذاشته اند.
مدیر تربیت بدنی مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان با بیان اینکه امکانات ورزشی و تمهیدات پشتیبانی این مسابقات توسط برخی از ادارات سراوان تامین شده است، تاکید کرد: با توجه به اینکه سطح مسابقات کشوری است، برخی از رقابت کنندگان عضور تیم ملی تنیس روی میز کشور هستند و در دوره های قبل مقام اول را کسب کرده اند.
وی با اشاره به اینکه تیم تنیس روی میز سراوان در سطح خوبی قرار دارد، یادآور شد، با توجه به اینکه در سطح شهرستان در مورد این مسابقات اطلاع رسانی شده است، حضور کمرنگ شهروندان و مسئولین سراوان احساس می شود و این انتظار را از مردم داریم که در مسابقات حضور پیدا کنند.
سپاهی در ادامه برگزاری مسابقات تنیس کشوری در سراوان، استفاده بهینه از ورزشکاران برتر، ایجاد انگیزه در دانشجویان و معرفی پتانسیل سراوان  را از اهداف خود عنوان کرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه این منطقه دارای استعدادها و پتانسیل های قویی در زمینه ورزش می باشد، مسئولین  کمک های ویژه ای در این زمینه جهت پیشرفت در مسابقات فرامنطقه ای داشته باشند.
وی تصریح کرد: منطقه هشت کشور شامل استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان می باشد که در آن بیش از 14 دانشگاه در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.
مدیر تربیت بدنی مجتمع آموزش عالی سراوان با اشاره به مسائل حاشیه ای و امنیتی سراوان در اذعان عمومی گفت: شهرستان سراوان به برکت فعالیت نیروهای مسلح و بومی منطقه از امنیت خوبی برخوردار است.
وی در پایان افزود: تیم های دانشگاهی در این مسابقات، سفیران سایر استان ها هستند و با امنیتی که در منطقه حاکم است، انتظار می رود که آداب و رسوم مردم سراوان به مناطق دیگر ابلاغ شود و ذهنیت های زشت در مورد این شهرستان از بین برود.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به مناسبت هفته کار و کارگر مسابقات قویترین مردان و دارت بانوان ویژه کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در سالن هلال احمر شهرستان بافق برگزارشد.   در اولین دوره از مسابقات قویترین مردان بیش از ۲۰ ورزشکار دردو وزن منفی۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم و در۴ آیتم با هم به رقابت پرداختند.   در پایان این مسابقات و در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم علیرضا فلاح به عنوان قهرمانی دست یافت و قویترین مرد فلات نام گرفت.   در این وزن مهدی بافقی دوم و حسین صالحی به مقام سوم دست یافتند.   اما در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم مسعود غلامی پدیده این دوره از مسابقات شد و بر سکوی نخست ایستاد.   امیرحسین فتاحی دوم شد و حسین سلطانی نژاد جایگاه سوم را از آن خود کرد.   در مسابقات دارت ویژه بانوان نیز ورزشکاران به رقابت پرداختند که در پایان سمانه رمضانپور قهرمان شد، فائزه عسکری جایگاه دوم را از آن خود کرد و زینب ابوالحکیمی به مقام سوم رسید.   اختتامیه این مسابقات با حضور حمید رحیمی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، نوری رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان، ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان، پورذکریا مدیر امور معادن و امیری رئیس روابط عمومی مجتمع برگزار و از مقام آوران با اهدا حکم قهرمانی و هدیه‌ای تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس