Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح شنبه از طریق فرودگاه زابل وارد سیستان و بلوچستان می‌شود و پس از انجام مراسم استقبال توسط نماینده، ولی فقیه، استاندار و اعضای شورای تامین استان، جهت دیدار عمومی با مردم سیستان به استادیوم ورزشی شهرستان زابل می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رییس جمهور پس از این دیدار عازم زاهدان می‌شود و در محل سالن همایش‌های هلال احمر استان با حضور منتخبان گروه‌های مختلف جلسه توسعه اقتصادی سیستان و بلوچستان و افتتاح همزمان چندین پروژه به صورت ویدئوکنفرانس در نقاط مختلف استان را خواهند داشت.

محبی بیان کرد: دیدار با دانشجویان در تالار حکیم ابوالقاسم فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان آخرین برنامه رئیس جمهور در شهرستان زاهدان است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: رئیس جمهور در روز دوم سفر به سیستان و بلوچستان جهت افتتاح فاز نخست پروژه بزرگ توسعه بندر "شهید بهشتی" چابهار به این شهرستان سفر می‌کند که این برنامه محوری با حضور وزرا و مقامات کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت در جلسه شورای اداری استان و حضور در نشست مطبوعاتی در چابهار، آخرین برنامه‌های سفر ۲ روزه حجت‌الاسلام روحانی به سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ع

سفر دکتر روحانی به سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین