Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: نوجوانان والیبالیست استان رقابت‌های خود را از فردا در مسابقات قهرمانی و انتخابی استان آغاز می‌کنند.

عبدالرحمن قاسمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: مسابقات والیبال قهرمانی و انتخابی نوجوانان پسر استان فردا دهم آذر با برگزاری دو دیدار از گروه "الف" و یک دیدار از گروه "ب" در سالن انقلاب شهرکرد آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس برنامه مسابقات دو تیم پارسه لردگان و هیئت والیبال فارسان از ساعت 14 به مصاف هم می‌روند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دیدار تیم‌های هیئت والیبال فرخ شهر و آس‌جم لردگان هم از ساعت 15:30 برگزار می‌شود و والیبالیست‌های شهرکردی و بروجنی در آخرین دیدار هفته نخست مسابقات نوجوانان از ساعت 17 با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

قاسمی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌های پارسه لردگان، فرخ شهر، بروجن، فارسان، آس‌جم لردگان و شهرکرد در دو گروه الف و ب برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند، مسابقات والیبال قهرمانی و انتخابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری تا 30 آذر ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان گفت: ورزشکاران استان 24 آذر در رقابت‌های پرس سینه بدون لوازم، قهرمانی باشگاه‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات در اوزان 52، 56، 60، 67/5، 75، 82/5، 90، 100، 110، 125-، 140- و 140+ برای کسب عناوین قهرمانی به مصاف فولاد سرد می‌روند.

قاسمی ادامه داد: این مسابقات در چهار رده سنی برگزار می‌شود و نوجوانان متولد 1373 تا 1377 و جوانان متولد 1378 تا 1382 می‌توانند در این مسابقات حضور یابند.

وی افزود: دو رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان هم برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته‌شده است، تیم پرس سینه استان مرداد امسال در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب 9 نشان و یک مقام سومی تیمی در رده سنی جوانان شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به درخشش کاراته‌کا استان در مسابقات کشوری گفت: مسابقات قهرمان قهرمانان کاراته سبک سو کیوکوشین انتخابی تیم ملی در اهواز برگزار شد و حسین اسدی ورزشکار استان توانست در این مسابقات به مقام نایب‌قهرمانی دست‌یافت.

قاسمی بیان کرد: در این مسابقات 300 ورزشکار با یکدیگر رقابت کردند که اسدی در رده سنی بزرگسالان و در وزن آزاد نشان نقره را بر گردن انداخت.

وی با بیان اینکه تیم‌های تنیس روی میز دختران استان آماده حضور در مسابقات کشوری می‌شوند، خاطرنشان کرد: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور از 11 آذر در اراک آغاز می‌شود و تیم دختران استان با ترکیب مبینا مردانی، ایلین هاشمی و نگار نادری در رده سنی نوجوانان و مایده سپهرنیا و سنا صابریان در رده سنی جوانان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور با حضور 24 تیم و در 8 گروه برگزار می‌شود که تیم دختران استان در مرحله مقدماتی در گروه 3 به مصاف تیم‌های اصفهان و بوشهر می‌رود، این مسابقات تا 14 آذر در مجموعه ورزشی شهدای پنج مرداد اراک ادامه دارد و پس ‌از آن دور دوم مسابقات تنیس روی میز هوپس دختران ایران آغاز می‌شود.

قاسمی تصریح کرد: در این مرحله از مسابقات، زهرا نادری، فاطیما رئیسی، ملیکا عسگری پور و هانیه کیهانی به‌عنوان نمایندگان استان با حریفان کشوری دیدار می‌کنند.

وی با اشاره به پایان مسابقات قهرمانی ستارگان چلگرد در مسابقات فوتسال کوهرنگ ادامه داد: دیدار نهایی مسابقات فوتسال شهرستان کوهرنگ گرامیداشت هفته بسیج امروز بین دو تیم ستارگان چلگرد و شهدای گمنام این شهر برگزار شد که در این دیدار بازیکنان تیم ستارگان توانستند بازی را با نتیجه 6 بر صفر به سود خود به پایان ببرند و مقام قهرمانی را از آن خود کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به دعوت از ورزشکاران و مربیان استان برای حضور در تیم ملی سه گانه گفت: اردوی تیم ملی سه‌گانه ایران در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است و امین سقایی و محمدمهدی رحمتی دو ورزشکار استان در این اردو تمرین می‌کنند.

قاسمی افزود: این اردو به‌ منظور آماده‌سازی و انتخاب نفرات برتر برای حضور در مسابقات کاپ سه‌گانه اسپرینت آفریقا تا 25 آذر ادامه دارد.

وی بیان کرد: 10 ورزشکار در این مرحله از اردوی تیم ملی سه‌گانه حضور دارند و احسان امینیان و حامد یادگاری دو مربی استان هم به‌عنوان مربیان تیم ملی بر تمرینات ورزشکاران حاضر در اردو نظارت می‌کنند، مسابقات کاپ سه‌گانه اسپرینت آفریقا تا یک ماه دیگر در کشور مغرب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41350/P1494/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر