Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با قیمت یک‌میلیون و 378 هزار تومان فروخته شد در حالی که دیروز با نرخ ‌‌یک میلیون و 362 هزار تومان داد و ستد شد.

سکه طرح قدیم امروز با نرخ یک‌میلیون و 317 هزار تومان و نیم سکه با قیمت 687 هزار تومان عرضه شد در حالی که دیروز این دو نوع سکه به ترتیب با قیمت‌های یک‌میلیون و 352 هزار تومان و 686 هزار تومان عرضه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز ربع سکه 385 هزار تومان فروخته شد و سکه گرمی با قیمت 261 هزار تومان معامله شد؛ این دو نوع سکه دیروز به ترتیب با نرخ‌های 383 هزار تومان و 261 هزار تومان فروخته شد.

در بازار طلای تهران امروز هر گرم طلای 18 عیار با نرخ 129 هزار و 492 تومان داد و ستد شد، دیروز 129 هزار و 515 تومان فروخته شد.

‌بهای اونس در بازار جهانی طلا امروز به 1282 دلار و 32 سنت رسید در حالی که دیروز 1293 دلار و 53 سنت قیمت‌گذاری شد.

در بازار ارز نیز امروز یک دلار آمریکا با قیمت 4138 تومان، یورو با نرخ 4998 تومان، پوند با قیمت 5628 تومان و درهم امارات به قیمت 1143 تومان فروخته شد.

انواع طلا و ارز قیمت میزان تغییر قیمت سکه طرح جدید یک‌میلیون و 378 هزار تومان 16 هزار تومان افزایش سکه طرح قدیم یک‌میلیون و 317 هزار تومان 35 هزار تومان کاهش نیم سکه 687 هزار تومان 1000 تومان کاهش ربع سکه 385 هزار تومان 2000 تومان افزایش سکه گرمی 261 هزار تومان بدون تغییر قیمت هر گرم طلای 18 عیار 129 هزار و 492 تومان 23 تومان کاهش قیمت اونس طلا 1282 دلار و 32 سنت حدود 11 دلار‌ کاهش دلار 4138 تومان 2 تومان افزایش یورو 4998 تومان 3 تومان افزایش درهم 1143 تومان 2 تومان افزایش

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

انتقاد شدید رئیس سازمان بورس از یک بند بودجه ای

قیمت دلار امروز چقدر شد؟   طلا ۱۸ عیار گران شد! 

قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو به روز شدند 

چرا با ریزش و رشد قیمت دلار بورس قرمزپوش می شود؟ 

جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی  

سودسازترین نمادها در روز منفی بورس  سه شرکت روانکار با سه نرخ گاز متفاوت، چرا؟ | جای خالی نظارت حس می شود!

 

   

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی