Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:24:11 GMT

خرید و فروش سه میلیارد سهم در بورس زنجان

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۸۱۷۳۵

خرید و فروش سه میلیارد سهم در بورس زنجان

زنجان - ایرنا - مدیر بورس منطقه ای زنجان گفت: طی هشت ماه گذشته سه میلیارد و 75 میلیون سهم در بورس این استان خرید و فروش شد.

مهرداد محبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش سهام خرید و فروش شده در هشت ماه گذشته در بورس این استان به پنج هزار و 809 میلیارد ریال رسید.
وی یادآورشد: ارزش چهار میلیارد و 387 میلیون ریال سهم خرید و فروش شده در هشت ماه سال گذشته به هشت هزار و 498 میلیارد ریال می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محبی اظهار کرد: در آبان امسال 291 سهم به ارزش 650 میلیارد ریال خرید فروش شد در حالی که این میزان سهام خرید و فروش شده در مدت مشابه پارسال به 473 میلیون سهم به ارزش یک هزار و 1183 میلیارد ریال می رسید.
مدیر بورس منطقه ای زنجان گفت: شاخص کل بورس این استان در آبان امسال به 88 هزار و 774 رسید در حالی که این شاخص در آبان سال گذشته 79 هزار و 278 ثبت شد.
وی خاطر نشان کرد: طی مهر سال جاری 293 میلیون سهم به ارزش 624 میلیارد ریال خرید و فروش شد و شاخص کل بورس زنجان به 86 هزار و 480 رسید.
محبی ادامه داد: مهر سال گذشته 422 میلیون سهم به ارزش 838 میلیارد ریال معامله شده بود تا شاخص کل بورس به 78 هزار و 91 برسد.
مدیرکل بورس منطقه ای استان زنجان گفت: طی شهریور سال جاری 283 میلیون سهم به ارزش 570 میلیارد ریال خرید و فروش شد که این میزان در مدت مشابه سال گذشته به 423 میلیون سهم به ارزش 591 میلیارد ریال می رسید.
محبی ادامه داد: شاخص کل بورس در شهریور امسال 85 هزار و 831 و در شهریور سال 95، 76 هزار و 272 بود.
مدیر بورس منطقه ای زنجان گفت: در مرداد سال گذشته 359 میلیون سهم به ارزش 773 میلیاردریال خرید و فروش شده و شاخص کل بورس به 78 هزار و 86 رسیده بود.
وی اضافه کرد: طی تیر سال جاری 295 میلیون سهم در بورس این استان به ارزش 616 میلیارد ریال خرید و فروش شد که این رقم در تیرماه سال گذشته 403 میلیون سهم به ارزش 856 میلیارد ریال بود.
محبی ابراز کرد: در تیر سال جاری شاخص بورس استان زنجان رقم 78 هزار و 736 را تجربه کرد که این رقم در تیر سال گذشته به 74 هزار و 514 می رسید.
مدیر بورس منطقه ای زنجان گفت: خرداد سال جاری در بورس این استان 277 میلیون سهم به ارزش 577 میلیارد ریال خرید و فروش شد که این رقم خرداد سال گذشته به 349 میلیون سهم به ارزش 728 میلیارد ریال می رسید.
وی افزود: شاخص بورس زنجان در خرداد امسال 78 هزار و 736 و در خرداد سال گذشته رقم 72 هزار و 615 را تجربه کرد.
محبی یادآور شد: حجم سهام خرید و فروش شده طی اردیبهشت امسال به 942 میلیون سهم به ارزش یک هزار و 420 میلیارد ریال می رسید شاخص بورس زنجان در رقم 81 هزار و 194 توقف کرد.
وی افزود: در اردیبهشت سال گذشته یک هزار و 368 میلیون سهم به ارزش 2 هزار و 104 میلیارد ریال خرید و فروش و در شاخص بورس رقم 76 هزار و 413 ثبت شد.
مدیر بورس منطقه ای زنجان گفت: 427 میلیون سهم در بورس این استان طی فروردین امسال خرید و فروش شد در حالی که حجم سهام خرید و فروش شده طی فروردین سال گذشته 590 میلیون سهم بود.
محبی اظهار کرد: ارزش سهام خرید و فروش شده در فروردین امسال به 705 میلیارد ریال و در فرودین پارسال به یک هزار و 425 میلیارد ریال می رسید.
مدیر بورس منطقه ای زنجان به تغییر شاخص کل بورس طی فروردین امسال اشاره کرد و گفت: شاخص کل بورس این استان در فروردین امسال 78 هزار و 651 ثبت شد در حالی که این رقم در مدت مشابه سال قبل به 78 هزار و 430 می رسید.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی که در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کار‌های مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی‌ از حساب این افراد دریافتند ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی داشته اند و دو نفر متهم را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز