Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این دیدار که از ساعت 13 به‌وقت تهران در حیدرآباد هند برگزار شد نفت و گاز گچساران موفق شد با نتیجه 34 بر 30 نماینده ازبکستان را مغلوب کرد.
امین دهقان افزود: نفت و گاز گچساران در چهار بازی قبل خود در این مسابقات که از روز 29 آبان در کشور هند آغاز شده است موفق به کسب امتیاز نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تیم هندبال نفت و گاز گچساران پس از حضور در آیین اختتامیه این رقابت‌ها بامداد جمعه حیدرآباد را به مقصد تهران ترک می‌کند.
در اولین روز از بیستمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا در حیدرآباد هند تیم نفت و گاز گچساران نماینده ایران به مصاف الدوحیل قطر رفت و در پایان بازی را با نتیجه 36 بر 29 واگذار کرد.
نفت و گاز گچساران در دومین گام در یک رقابت نزدیک، 38 بر 33 نتیجه را به الشارجه امارات واگذار کرد.
این تیم در رقابت سوم خود در حالی که تا دقایق پایانی بازی را با نتیجه تساوی دنبال می‌کرد در آخر بازی را با نتیجه 24 بر 25 به تیم حریف واگذار کرد.
نفت و گاز گچساران در آخرین بازی خود در حالی که 2 بازیکن اثرگذارش بنام‌های مجتبی حیدرپور و میثاق زارعی از بازی اخراج شده بودند بانتیجه 31 بر 20 از الشرطه عراق شکست خورد.
رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا در 2 گروه برگزار می‌شود که نفت و گاز گچساران در گروه نخست با مسقط عمان، شارجه امارات و الدوحیل قطر رقابت کرد.
در گروه دوم این رقابت‌ها تیم‌های باشگاهی هند، الاهلی قطر، پاختاکور ازبکستان، النجمه بحرین و الشرطه عراق حضور دارند.
این تیم که برای دومین سال پیاپی در جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا حاضر شده بود، تابستان امسال عنوان چهارمی آسیا را کسب کرده بود.
نفت و گاز گچساران متشکل از بازیکنانی جوان و باانگیزه و کادر فنی توانمند به اذعان کارشناسان نماینده شایسته‌ای برای هندبال ایران بود.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد با 2 تیم بانوان و مردان در لیگ‌های برتر یکی از قطب‌های هندبال کشور است.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی
8143/6110

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز پنجشنبه، رقابت‌های رده سنی امید برگزار شد و سه بوکسور کشورمان به میدان رفتند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این، جان پائول از فیلیپین را شکست داده با گانبولد از مغلوستان بالای رینگ رفت و شکست خورد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که ابتدا ویمارشانا از سریلانکا را مغلوب کرده با مادامینوف ازبکستانی رقابت کرد و با قبول شکست، از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین که در مرحله قبلی، کرار اسماعیل از عراق را با شکست بدرقه کرد با آکالیکوف از قزاقستان روبه‌رو شد و با قبول شکست به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

فردا جمعه مبارزات نیمه‌نهایی آغاز می‌شود، که سه نماینده تیم جوانان ایران با هدایت رضا مهدی‌پور به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی با اسرویلوف از ازبکستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی با راتهیل از هند مبارزه خواهند کرد.

کد خبر 6095238

دیگر خبرها

  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی