Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن کریم نظام پرستاری کشور صبح امروز، نهم آذرماه با حضور سیدرضا مظلوم،  نایب رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشور و رییس هیئت مدیره نظام پرستاری مشهد در مجتمع فرهنگی ـ آموزشی فدک مشهد برگزار شد.
در ابتدای مراسم جلال رحیمی‌نژاد، نفر دوم رشته قرائت این دوره از مسابقات به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه سیدرضا مظلوم، نایب رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشور و رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری مشهد بیان کرد: میزبانی از عاشقان کلام وحی افتخاری است که نصیبمان شده است.

وی افزود: پرستاری، شغلی است که همواره با معنویت همراه بوده و از آن جهت که قرآن زمینه اتصال به مبدا خلقت را فراهم می‌کند این معنویت دوچندان می‌شود.
مظلوم اضافه کرد: تعالیم قرآنی در مراقبت از بیماران به کار می رود و فعالیت‌های قرآنی هم دغدغه‌های شما بزرگواران است.
نایب رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشور نسبت به اضافه شدن این مسابقات به بخش دانشجویان پرستاری تاکید و ابراز کرد: توسعه رشته‌ها از دو بخش قرائت و ترتیل به حفظ، تفسیر و پژوهش‌های قرآنی نیز در دستور کار مسابقات سال‌های آینده قرار خواهد گرفت.
در بخش دیگری از این مراسم سیدعباس کشفی، معاون فرهنگی نظام پرستاری کشور و دبیر برگزاری این دوره از مسابقات، هدف از برگزاری مسابقات قرآن در نظام پرستاری را آرامش بخشی به فضای پر استرس بیمارستانی عنوان کرد و افزود: این دوره از مسابقات با طرح من یک پرستار قرآنی هستم آغاز شد و تا برگزاری سومین دوره مسابقات نیز تداوم خواهد یافت.
وی به جزئیات برگزاری این دوره از مسابقات اشاره و بیان کرد: اطلاع رسانی به 118 هیئت مدیره سطح کشور برای شرکت در این مسابقات در ماه رمضان انجام و در ادامه اولین مرحله این رقابت‌ها در هر شهر برگزار شد.

کشفی در همین زمینه اضافه کرد: سپس نفرات برتر مسابقات مرحله شهرستانی به معاونت فرهنگی سازمان نظام پرستاری معرفی شدند.
اجرای گروه تواشیح بین‌المللی بینات در دو نوبت و در مدح حضرت رسول(ص) و امام رضا(ع) از جمله دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
گفتنی است، در این دوره از رقابت‌ها حدود 50 متسابق پرستار آقا و خانم در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل به مدت یک روز با یکدیگر به رقابت پرداختند و از این تعداد 9 نفر به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند.
یادآور می‌شود، این دوره از رقابت‌ها با ارائه طرح «روحانی بالینی با استناد بر کتاب برونر» توسط حجت‌الاسلام ایزدی‌پور و معرفی برگزیدگان رشته‌های مختلف در مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه

آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076018 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان