Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهارستان گفت: در بین تمام اصناف فعال در شهرستان بهارستان نانوایی‌ها متخلف‌ترین صنف بهارستان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیوک حمیدی رئیس اتاق اصناف شهرستان بهارستان در گفت‌و گو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه در ارتباط با شرایط اتحادیه نانوایان و واحدهای صنفی نانوایی بهارستان، اظهار داشت: در طول چهار سال گذشته هیچ یک از نانوایی‌ها در سطح شهرستان بهارستان به دلیل تخلفاتی که داشته‌اند پلمپ نشده‌اند درحالی که نانواها در بهارستان بیشترین میزان تخلفات صنفی را به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه باتاکید بر این‌که کیفیت نان در شهرستان بهارستان پایین می باشد، بیان داشت: بدون تردید از اصلی‌ترین دلایل بی‌کیفیتی نان، آردهای نامطلوب است اما اکثر شهروندان به دلیل کم‌فروشی نانوایی‌ها از آن‌ها ناراضی هستند.

حمیدی همچنین درخصوص اینکه نانواها خودشان نیز کم‌فروشی را قبول می کنند، تصریح کرد: هرچند ما در برخورد با کم‌‌فروشی‌ها با شخصی تعارف نداریم و اما نانواها با این توجیه که چند سالی است نرخ نان تغییر نکرده و مجبور به کم‌فروشی هستند تا دخل و خرجشان هم خوانی داشته باشد بازهم با وجود جریمه‌های بازرسی اتاق اصناف به کار خود ادامه می دهند.

وی با اشاره به اینکه تخلفات نانوایی‌ها نیازمند اقدام جدی است، اظهار داشت: به‌منظور پایان دادن به تخلفات گسترده نانوایی‌های شهرستان بهارستان باید برخورد قاطعی صورت بگیرد، اما با وجود این، رئیس تعزیرات بهارستان معتقد است قانون اجازه نمی دهد چنین برخوردهایی داشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهارستان بهارستان به برگزاری جلسه با حضور بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان در رابطه با مشکل نانوایی‌ها اشاره کرد و تاکید داشت: در این چلسه اعلام کردم که به چه دلیل در چهار سال گذشته هیچ نانوایی به خاطر تخلف صنفی پلمپ نشده است، که رئیس تعزیرات دلیل این امر را نقص قانون تعزیرات عنوان کرد.

وی درپایان باتوجه به فعالیت‌های واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان بهارستان، افزود: این بازرسی‌ها که هدفی جز اصلاح امور در آن نیست در صورتی نتیجه می‌دهند که سایر نهادها با ما همکاری کنند، در غیر این صورت هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود.

انتهای پیام/ م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان

جواد احمدپور اظهار کرد: در طرح نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۳۱ فروردین امسال ادامه داشت، ۹ هزار و ۵۰۰ بازرسی از سطح صنوف استان انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلف با مبلغ ۳ میلیارد تومان شده است.
مسوول نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان با اشاره به کسر سهمیه ۲۰ واحد خبازی استان، تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۸۷ کیسه آرد قاچاق به ارزش ۵۵ میلیون تومان کشف و ضبط شد.
احمدپور با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر صنوف مختلف استان، بیان داشت: اکیپ‌های مختلفی بر نحوه عرضه و توزیع کالا‌های اساسی نظارت دارند و هرگونه تخلف را بررسی و به مقام قضائی معرفی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان