Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-وب‌سایت ایندیپندنت در پی انتشار ویدئو‌های اسلام‌هراسانه از جانب رئیس جمهور آمریکا، این ویدئو‌ها را راستی‌آزمایی کرد.دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در صفحه کاربری خود در توییتر، چند ویدئوی اسلام‌هراسانه بازنشر کرده است.

این توییت‌ها که پیش از این از جانب «جیدا فرنسن»، رئیس حزب «انگلیس مقدم است» منتشر شده بود، ضرب و جرح و حتی قتل افراد را به تصویر می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کدام از این ویدئو‌ها توضیحاتی داشتند که اسلام را در انجام این وقایع مسئول می‌دانستند.

با این‌حال، در برخی از این ویدئو‌ها مسلمانان و یا حتی مهاجران دیده نمی‌شوند. به نظر می‌رسد تمامی این ویدئو‌ها حقیقی باشند، به طوری که وقایع رخ داده در آن‌ها از پیش تعیین شده به نظر نمی‌رسد. با این‌حال، یکی از این ویدئو‌ها در زمان خشونت‌های گسترده ضبط شده است و پس از آن، مورد انتقاد‌های شدید قرار گرفته است. ویدئوی دیگر یک تروریست را نشان می‌دهد و آخرین ویدئو از ماجرای دیگری بیرون کشیده شده است و آن‌چه را که به نظر می‌رسد، نشان نمی‌دهد.

ویدئوی مهاجری که به پسر عصا به دست حمله می‌کند

نخستین ویدئو با توضیحات «مهاجر مسلمان، پسر هلندی عصا به دست را کتک می‌زند» منتشر شد. در این ویدئو دو مرد به چشم می‌خورند که در ابتدا با یکدیگر در حال صحبت هستند و پس از آن میان آن‌ها درگیری رخ می‌دهد، به طوری که فرد عصا به دست در نهایت به زمین می‌افتد.

این ویدئو در اوایل سال جاری میلادی در هلند ضبط شده است. پس از این درگیری، یک مرد دستگیر شد و پلیس از وب‌سایت «گامپرت» -- وب‌سایتی که این ویدئو را برای بار نخست منتشر کرده بود -- درخواست کرد این ویدئو را حذف کند.

با این‌حال، یک وب‌سایت نزدیک به این خبرگزاری مطلبی منتشر کرده است و در آن انتشار این ویدئو از جانب رئیس جمهور آمریکا را مورد تمسخر قرار داده است. در این مطلب آمده است مردی که در این ویدئو دیده می‌شود نه تنها مسلمان، بلکه مهاجر نیز نبوده است.

ویدئوی کشته شدن یک پسر

غافلگیرکننده‌ترین ویدئو‌هایی که از جانب رئیس جمهور آمریکا بازنشر شد، پسری را نشان می‌دهد که مورد حمله قرار گرفته است و از بلندی به زمین پرتاب می‌‍شود و به نظر می‌رسد که جان خود را از دست می‌دهد. در توضیحات این ویدئو نوشته شده است: «چند مسلمان یک پسر نوجوان را از پشت بام به زمین می‌اندازند و او را تا سر حد مرگ کتک می‌زنند.»

این ویدئو در سال ۲۰۱۳ و در مصر ضبط شده است و در حقیقت گروهی از مردان را نشان می‌دهد که یک مرد جوان را که منتقد محمد مرسی، رئیس جمهور سابق مصر، بوده است مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. این ویدئو اندکی پس از برکناری مرسی و هنگامی که خشونت‌ها در مصر فراگیر شده بود، تهیه شده است.

در سال ۲۰۱۵، یکی از مردان مهاجم در رابطه با این حمله به اعدام محکوم شد و سرکرده این گروه نیز از جمله نخستین افرادی بود که در ارتباط با این حمله اعدام شد.

ویدئویی که شکستن مجسمه مریم مقدس را نشان می‌دهد

آخرین ویدئویی که ترامپ در صفحه کاربری توییتر خود منتشر کرد، مردی را نشان می‌دهد که مجسمه مریم مقدس را به دست گرفته است و آن را بر زمین می‌اندازد. در توضیحات این ویدئو نوشته شده است: «مرد مسلمان، مجسمه مریم مقدس را می‌شکند.»

گزارش‌های متعددی نشان می‌دهند که این رویداد در سوریه رخ داده است. مردی که دست به این اقدام می‌زند، یکی از عناصر گروه تروریستی جبهه النصره (وابسته به داعش) بوده است که به یک شهر حمله کرده بود.

گفته می‌شود این ویدئو در سال ۲۰۱۳ تهیه و منتشر شده است.

 

 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم سپاهان این دو روز دیگر(چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف پرسپولیس می‌رود.

امید نورافکن هافبک سپاهان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت خود چند هفته‌ای است به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شده با انتشار تصویر عجیبی در فضای مجازی منتشر کرده است.

نورافکن که از هر فرصتی برای کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کند این بار تصویری از یک پلنگ که یک تمساح را شکار کرده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و بالای این تصویر از ایموجی پلنگ و اسم سپاهان استفاده کرده است.

بعید به نظر می‌رسد که انتشار این تصویر در اینستاگرام ستاره جنجالی سپاهان آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس بی‌منظور بوده باشد و قطعا نورافکن با انتشار این تصویر به نوعی قبل از الکلاسیکوی فوتبال ایران برای پرسپولیس خط و نشان کشیده است.

کد خبر 848202 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
  • (ویدئو) لحظه زمین‌گیر شدن مرد شمشیر به دست
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس