Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ديدار تيم هاي سپاهان و استقلال خوزستان در دقايق پاياني به تساوي کشيده شد و با نتيجه يک بر يک به پايان رسيد.
به گزارش خبرگزاري آريا، سپاهان در مسابقه اي که عملکرد خيلي خوبي داشت و موقعيت هاي زيادي را روي دروازه استقلال خوزستان پي ريزي کرد، نتوانست به برتري برسد. شاگردان زلاتکو کرانچار در بازي امروز بدشانس بودند که نتوانستند موقعيت هاي خود را به گل تبديل کنند اما بدشانسي بدتر تنها فرصت استقلال خوزستان در دقيقه 90 بود که تيم ويسي را به يک تساوي ارزشمند رساند!
هفته چهاردهم ليگ برتر/9 آذرماه 96/ ساعت 15:15
ورزشگاه نقش جهان اصفهان/ تماشاگر: حدود 10 هزار نفر
داور: روح الله شريفي کمک ها: سعيد علي نژاديان و حسن انتظاري داور چهارم: علي ميرغفاري
سپاهان:
مهدي صدقيان، حسن جعفري، مهدي رحيمي،‌ سياوش يزداني، سعيد آقايي، سرلک، علي کريمي، حسين‌پاپي(70-مهرداد محمدي)، جلال علي محمدي(87- شاهين ثاقبي)،مروان حسين(46- رضا ميرزايي) و ساسان انصاري
سرمربي: زلاتکو کرانچار
استقلال خوزستان:
وحيد شيخ‌ويسي، مهرداد پورابوالقاسم، موسي کوليبالي، محمدعلي فرامرزي، عقبل کعبي، ميثم دورقي، حکيم نصاري، سعيد زارع، يونس دلفي، طالب ريکاني(59- وحيد نامداري) و جونيور ماريني(84- حسين صادقي)
سرمربي: عبدالله ويسي
شرح گل:
يک بر صفر سپاهان(جلال علي محمدي): در دقيقه 74 علي کريمي روي خط محوطه جريمه توپ ربايي عالي انجام داد و جلو رفت؛ او از گوشه محوطه توپ را به داخل شش قدم فرستاد و علي محمدي با يک بغل پاي خوب دروازه استقلال خوزستان را گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


يک بر يک استقلال خوزستان(وحيد نامداري): در دقيقه 90 تنها موقعيت تيم استقلال خوزستان را وحيد نامداري به گل تبديل کرد؛ در اين صحنه روي اشتباه مدافعان سپاهان پاس عمقي کولي بالي به نامداري رسيد و او در موقعيت تک به تک دروازه سپاهان را گشود.
شرح بازي:
سپاهان از ابتداي مسابقه بازي بهتري را به نمايش گذاشت؛ شاگردان کرانچار از دقايق اوليه حملات خود روي دروازه استقلال خوزستان را پي ريزي کردند و در اين بين آبي پوشان خوزستاني چشم به ضدحملات دوخته بودند. سپاهاني ها در نيمه اول فرصت هاي زيادي را براي گلزني روي حرکات علي کريمي و ساسان انصاري به دست آوردند اما بدشانس بودند. در اين بين وحيد شيخ ويسي نيز عملکرد خوبي داشت و چند فرصت سپاهان را خنثي کرد؛ ضمن اينکه دو بار در اين نيمه تير دروازه استقلال خوزستان به لرزه در آمد.
در نيمه دوم نيز سپاهان تيم برتر ميدان بود؛ طلايي پوشان اصفهاني با ادامه دادن به بازي هجومي شان در پي رسيدن به گل بودند. حضور مهرداد محمدي در ترکيب سپاهان به جاي مروان حسيني که روز خوبي نداشت، بر قدرت حملات افزود تا اينکه اين تيم به گل برتري رسيد. بعد از گل سپاهاني ها محتاطانه تر به بازي دادند و ديگر خبري از حملات بي محابا نبود. با اين حال آنها در اداره توپ موفق بودند تا اينکه در دقيقه 90 روي يک لحظه غفلت استقلال خوزستان به گل رسيد و بازي به تساوي کشيده شد.
دقايق حساس
دقيقه 2: ضربه حسين پاپي با پاي چپ از کنار دروازه وحيد شيخ ويسي عبور کرد.
دقيقه 7: ارسال کرنر روي دروازه استقلال خوزستان با ضربه سر علي کريمي همراه شد اما توپ به بيرون رفت.
دقيقه 12: ضربه ايستگاهي خوب حکيم نصاري بازيکن استقلال خوزستان را صدقيان عالي به کرنر فرستاد.
دقيقه 16: ارسال حسن جعفري روي دروازه استقلال خوزستان با اشتباه پورابوالقاسم همراه شد و توپ جلوي مروان حسين افتاد اما او نتوانست ضربه نهايي را براي بازکردن دروازه بزند.
دقيقه 20: ضربه فوق العاده حسين پاپي به تير دروازه استقلال خوزستان برخورد کرد و به زمين برگشت.
دقيقه 25: ساسان انصاري با حرکتي زيبا به گوشه محوطه جريمه استقلال خوزستان رفت و توپ را به دهانه دروازه فرستاد اما هم تيمي هايش نتوانستند ضربه نهايي را بزنند.
دقيقه 27: ضربه خطرناک عقيل کعبي راهي به دروازه سپاهان پيدا نکرد و به بيرون رفت.
دقيقه 33: ضربه محکم جلال علي محمدي را وحيد شيخ ويسي با مشت برگرداند.
دقيقه 35: وحيد شيخ ويسي دروازه بان استقلال خوزستان در دو صحنه به زيبايي ناجي تيمش شد و نگذاشت ضربات ساسان انصاري و مروان حسين به ثمر بنشيند.
دقيقه 38: ضربه سر زيباي سياوش يزداني تير افقي دروازه استقلال خوزستان را به لرزه در آورد.
دقيقه 53: ساسان انصاري توپ را عالي جلو برد و آن را به علي کريمي سپرد؛ هافبک ملي پوش سپاهان قصد داشت از پشت محوطه با ضربه اي فني دروازه را باز کند اما توپش راهي به دروازه نيافت.
دقيقه 63: برخورد عقيل کعبي با سياوش يزداني در محوطه جريمه استقلال خوزستان باعث سرنگوني دو بازيکن شد. در حالي که يزداني اعتقاد به خطاي پنالتي داشت، داور اعلام خطا به سود تيم اهوازي کرد.
دقيقه 69: حرکت تيمي خوب بازيکنان سپاهان به علي محمدي رسيد؛ او در موقعيت تک به تک با شيخ ويسي توپ را به سينه دروازه بان استقلال خوزستان کوبيد و کرنر گرفت.
دقيقه 81: ضربه خوب ساسان انصاري با اختلاف اندک از کنار دروازه استقلال خوزستان به اوت رفت.
دقيقه 83: حسن جعفري در حالي که مي توانست با يک پاس به بيرون موقعيت بهتري ايجاد کند، خودش ضربه زد و شيخ ويسي توپ را گرفت.
بهترين بازيکن زمين(علي کريمي):
هافبک ملي پوش سپاهان در بازي امروز مقابل استقلال خوزستان پيروز اکثر جنگ هاي تن به تن در ميانه زمين بود. کريمي با استفاده از قدرت توپ ربايي و تکنيک خود توانست حملات زيادي را از ميانه زمين پي ريزي کند. او روي گل تيم سپاهان نيز بسيار تاثيرگذار بود و با حرکتي زيبا موقعيت فوق العاده اي را براي جلال علي محمدي فراهم کرد. کريمي روي ضربات ايستگاهي نيز خوب اضافه مي شد و اگر خوش شانس بود مي توانست خودش نيز گلزني کند.
اتفاق ويژه؛ يک امتياز با يک موقعيت!
استقلال خوزستان در بازي امروز به غير از فرصتي که در دقيقه 90 به دست آورد و توانست گل تساوي را به ثمر برساند، هيچ فرصت گلزني ديگري نداشت و به نوعي از يک موقعيت يک گل و يک امتياز اندوخت.
درحاشيه
*در دقايق ابتدايي مسابقه کادرفني استقلال خوزستان بازيکنان اين تيم را به کنار زمين فراخواند و ثانيه هايي با آنها صحبت کرد که اين موضوع باعث توقف چند دقيقه اي بازي شد.
*عبدالله ويسي سرمربي استقلال خوزستان با اعضاي کادرفني سپاهان برخورد بسيار گرمي داشت.
*برخي از بازيکنان سپاهان قبل از مسابقه به سمت عبدالله ويسي رفتند و با سرمربي سابق شان خوش و بش کردند.
* موسي کوليبالي، طالب ريکاني و فريد بهزادي کريمي از استقلال خوزستان به سمت نيمکت سپاهان رفتند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات سری A ایتالیا ناپولی و رم در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف همدیگر رفتند. شاگردان دنیله ده‌روسی ابتدا با گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی جلو افتادند اما ناپلی‌ها خیلی زود به این گل پاسخ دادند و در دقایق پایانی هم موفق به زدن گل دوم شدند، این پایان کار نبود و رم با گل تامی آبراهام گل دوم را به ثمر رساند.

بازی را بازیکنان رم بهتر آغاز کردند. در دقیقه شش ضربه سر خطرناک پلگرینی با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۶ شوت کواراتسخلیا با فاصله نسبتا زیادی از کنار دروازه راهی اوت شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد دیبالا در نزدیکی محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه‌اش با برخورد به مدافع حریف منحرف شد.

در دقیقه ۳۶ آنگیسا روی پاس اوسیمن به توپ رسید اما ضربه‌اش با واکنش زیبای اسویلار دفع شد.

در ادامه نیمه اول دو تیم موفق به خلق حمله دیگری نشدند و بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در دقیقه ۵۶ ضربه پولیتانو از زاویه بسته با واکنش زیبای اسویلار مواجه شد.

سه دقیقه بعد به دلیل خطای ژسوس بر روی سردار آزمون، رم صاحب یک ضربه پنالتی شد و دیبالا توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند.

با این حال این گل خیلی زود توسط ناپولی پاسخ داده شد. شوت ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴ با برخورد به مدافع منحرف و وارد دروازه اسویلار شد.

در دقیقه ۷۳ کواراتسخلیا در مقابل دروازه صاحب توپ شد اما ضربه‌اش را اسویلار به خوبی مهار کرد.

در دقیقه ۸۱ با تکل سانچز روی کواراتسخلیا این بار ناپولی به یک پنالتی رسید و ویکتور اوسیمن توانست گل دوم میزبان را به ثمر برساند.

پس از این گل رم کاملاً جلو کشید تا از شکست خارج از خانه فرار کند. در دقیقه ۸۸ روی ارسال  کرنر، اندیکا با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه فرستاد و در آنجا آبراهام با یک ضربه سر دیگر بازی را مساوی کرد.

در ادامه اما اتفاق دیگری رخ نداد و بازی با همان نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. با این تساوی رم در رتبه پنجم ۵۹ امتیازی شد و ناپولی هم با ۹ امتیاز کمتر در جایگاه هشتم ایستاد.

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی