Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@14:07:18 GMT

تیم والیبال ایران حریفان خود را شناخت + عکس

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۸۸۶۰۴

تیم والیبال ایران حریفان خود را شناخت + عکس

مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۱۸ امروز در فلورانس ایتالیا قرعه کشی شد و تیم ملی والیبال ایران حریفان دور مقدماتی خود را شناخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از 19 شهریور تا 8 مهرماه 1397 با حضور 24 تیم به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه شهر روسه، وارنا و صوفیه در بلغارستان و شش شهر باری، بولونیا، فلورانس، میلان، رم، و تورین در ایتالیا میزبانی این رقابت ها را بر عهده دارند.

مراسم قرعه این رقابت ها امروز (پنج شنبه) در شهر فلورانس برگزار شد و 24 تیم شرکت کننده در دور مقدماتی این رقابت ها در چهار گروه شش تیمی تقسیم شدند.

بر این اساس تیم ملی والیبال ایران در گروه چهارم با بلغارستان یکی از میزبان ها، لهستان قهرمان سال 2014، کوبا، فنلاند و پورتوریکو همگروه شد.

گروه بندی دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال 2018 به شرح زیر است:

گروه اول: ایتالیا، آرژانتین، ژاپن، بلژیک، اسلوونی و جمهوری دومینیکن

گروه دوم: برزیل، کانادا، فرانسه، مصر، چین و هلند

گروه سوم: آمریکا،‌ روسیه، صربستان، استرالیا، تونس و کامرون

گروه چهارم: بلغارستان، لهستان، ایران، کوبا، فنلاند و پورتوریکو

در این مراسم که با حضور آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال برگزار شد، شهردار فلورانس و روسای فدراسیون والیبال تیم های شرکت کننده در این رقابت ها از جمله دکتر محمدرضا داورزنی حضور داشتند.

پس از پایان دور مقدماتی این رقابت ها از هر گروه چهار تیم به مرحله دوم صعود می کنند که رقابت های مرحله دوم در چهار گروه چهار تیم پیگیری خواهد شد.

تبم های شرکت کننده در رقابت های جهانی سال 2018 بر اساس تقسیمات منطقه ای فدراسیون جهانی به قرار زیر است:

قاره آسیا: ایران، چین، ژاپن و استرالیا

قاره اروپا: فرانسه، هلند، اسلوونی، روسیه، صربستان، فنلاند، بلژیک، ایتالیا، بلغارستان و لهستان

آمریکا جنوبی: برزیل و آرژانتین

قاره آفریقا: تونس، مصر و کامرون

منطقه نورسیکا: پورتوریکو، کوبا، آمریکا، جمهوری دومینیکن و کانادا

انتهای پیام/

R1015159/P1015135/S3,31/CT12 موضوعات مرتبط والیبال ایران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعداد‌های جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

پس از گذشت ۹ روز از تمرینات، طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند مریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) موریس موتا پائز لیستی ۱۸ نفره ارائه داد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کمتر و به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت