Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@13:35:17 GMT

محاکمه مرد دوزنه به اتهام همسرکشی

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۰۱۳۴

محاکمه مرد دوزنه به اتهام همسرکشی

به گزارش جام‌جم، 4 شهریور 93، مرگ مشکوک پونه 29 ساله در بیمارستان هفت‌تیر تهران به کلانتری کهریزک اطلاع داده شد. هووی پونه به ماموران گفت: «امروز به خانه پونه رفته بودم که دختر هشت ساله‌اش سراغم آمد و گفت مادرش بیهوش روی زمین افتاده است. پونه بی‌هوش بود. سریع به اورژانس زنگ زدم اما او پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دختر پونه نیز گفت: «امروز پدر و مادرم با هم درگیر شدند. وقتی اورژانس آمد، پدرم به پشت‌بام رفت و از همانجا فرار کرد.» متهم، سعید 31 ساله متواری شده بود اما یک ماه بعد در خانه خواهر همسر دومش دستگیر شد. او در بازجویی‌ها گفت: «زمان فوت پونه خانه نبودم. مدتی قبل به خاطر ارتباط غیراخلاقی او با مردی غریبه با هم درگیر شدیم و فقط با چوب و مشت چند ضربه به پایش زدم و سپس از خانه بیرون رفتم. مشغول خرید چند راس گوسفند شده بودم که همسر دومم زنگ زد و گفت پونه حالش خراب شده. گفتم به برادرهایش زنگ بزن. او هم به اورژانس خبر داد. من هیچ نقشی در قتل نداشتم و بی‌گناهم.»

ادعای متهم درباره مسائل اخلاقی پونه در حالی است که ماموران در بازرسی صحنه جرم، یک نامه پیدا کردند که مقتول در آن، این اتهام را رد کرده بود.

همچنین مرد غریبه پس از شناسایی به کلانتری احضار شد و گفت: «زمانی که پونه برای شکایت از همسرش به کلانتری آمده بود او را راهنمایی کردم اما هیچ ارتباطی بین ما شکل نگرفت.»

با پایان تحقیقات، کیفرخواست پرونده با موضوع قتل عمد صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. جلسه محاکمه بزودی برگزار می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر قصد خرید خانه در محله جنت‌آباد تهران را دارید این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، جنت‌آباد محله‌ای دنج در شمال غرب پایتخت است که در منطقه ۵ شهرداری قرار دارد. این محله از شمال به حصارک، از جنوب به بلوار آیت الله کاشانی، از غرب به محله‌ی شهران و از شرق به بزرگراه ستاری منتهی می‌شود.

جنت‌آباد محله‌ای آرام با امکانات رفاهی بی‌نظیری است که باعث شده تا خریداران مسکن آن را در لیست گزینه‌های انتخابی خود قرار دهند؛ بنابراین در ادامه به بررسی قیمت خانه‌ها در این محله تهران می‌پردازیم.

خرید یک واحد ۵۵ متری در جنت‌آباد شمالی در حالی که ۱۹ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک اتاق خواب دارد، به چهار میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان احتیاج دارد.

برای خرید یک واحد ۵۵ متری ۷ ساله در جنت‌آباد شمالی به بودجه‌ای حدود ۶ میلیارد تومان نیاز دارید.

واحد دیگری با زیربنای ۸۰ متر، دو خوابه و سنی حدود ۱۷ سال، در روز‌های گذشته، هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه ۱۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک آپارتمان ۹۹ متری ۱۹ ساله در جنت‌آباد جنوبی شوید. همچنین با بودجه ۱۱ میلیارد تومان می‌توانید واحد آپارتمان ۱۰۳ متری دو خوابه با سنی حدود ۱۶ سال را نیز خریداری کنید.

آپارتمان دیگری با زیربنای ۱۰۰ متر و دو خوابه، در حالی که ۱۲ سال از ساخت آن می‌گذرد، با مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان معامله می‌شود.

با سرمایه‌ای بیش از ۱۱ میلیارد تومان، می‌توانید واحد آپارتمانی ۴ ساله با زیربنای ۱۱۷ متر را در جنت‌آباد مرکزی بخرید.

واحد دیگری با متراژ ۱۵۰ متر، ۱۱ ساله و دارای سه اتاق خواب به قیمت ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر در این محله غربی تهران جدول زیر را بخوانید:

دیگر خبرها

  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟