Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مردم بحرين پنجشنبه شب در لبيک به نداي علماي اين کشور در مناطق مختلف بحرين براي اعلام حمايت از شيخ «عيسي قاسم» روحاني ارشد اين کشور تظاهرات کردند.
علماي بحريني روز پنجشنبه در بيانيه‌اي از مردم اين کشور خواسته بودند در حمايت از شيخ «عيسي قاسم» تظاهرات کنند.
به گزارش خبرگزاري آريا، مردم بحرين با حمل تصاويري از شيخ «عيسي قاسم» شعارهايي در حمايت از وي از جمله «لبيک عيسي قاسم» و «رهبرمان را تسليم نخواهيم کرد» سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان بحريني همچنين تاکيد کردند رژيم آل خليفه مسئول مستقيم وخامت حال شيخ «عيسي قاسم» است.
نظاميان رژيم آل خليفه براي متفرق کردن تظاهرکنندگان بحريني با آن ها درگير و از گاز اشک آور استفاده کردند.
درگيري ها در منطقه «الدراز» محل سکونت شيخ عيسي قاسم شدت گرفته است. بالگردها و زره پوش هاي رژيم آل خليفه بر فراز و اطراف منزل شيخ عيسي قاسم به حرکت در آمده اند.
در روزهاي اخير خبرهايي زيادي در خصوص وخامت حال شيخ «عيسي قاسم» که در بازداشت‌ خانگي به سر مي برد منتشر شده است.
ابراهيم العرادي پزشک و فعال سياسي بحرين روز دوشنبه اعلام کرد شيخ «عيسي قاسم» دچار خونريزي داخلي شده و نيازمند عمل جراحي است.
رژيم آل‌خليفه با سلب تابعيت و محاکمه شيخ «عيسي قاسم» از ژوئن 2016 منطقه الدُراز، محل سکونت اين عالم ديني را محاصره کرده است.
مجمع حقوق بشر بحرين اعلام کرد، اقدامات امنيتي سختگيرانه رژيم آل خليفه مانع از آن مي‌شود که پزشکان شيخ عيسي قاسم وضعيت سلامت وي را دنبال کنند.
بحرين از 14 فوريه 2011 شاهد انقلاب مردمي ضد رژيم آل خليفه است.
مردم بحرين خواهان آزادي، برقراري عدالت و رفع تبعيض و روي کار آمدن نظامي منتخب در کشورشان هستند اما رژيم آل خليفه براي خاموش کردن شعله اعتراضات مردم اين کشور شمار زيادي از رهبران مخالف را بازداشت و با پرونده‌سازي به زندان‌هاي طولاني مدت محکوم کرده است.117

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» گزارش داد که فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه با عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین در ساختمان وزارت خارجه دمشق دیدار کرد.

خبرگزاری آرتی نیز گزارش داد در پایان ماه مارس گذشته، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دعوت رسمی از حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین برای شرکت در نشست آتی سران کشور‌های عربی دریافت کرد.

اجلاس سران کشور‌های عربی قرار است ۱۶ می در منامه پایتخت بحرین برگزار شود.

سال گذشته، اسد برای اولین بار پس از ۱۲ سال دوری و توقف عضویت دمشق در اتحادیه عرب در نشست سران این اتحادیه عرب در جده عربستان شرکت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • ببینید | تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان
  • تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان + فیلم
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • آمریکا در بحث فلسطین در حال تحول است
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکایی که تا این لحظه شاهد تحصن و تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین بودند
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی