Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن به فرهنگیان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، خیراله خیرایی در جمع خبرنگاران از پرداخت تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی مسکن به فرهنگیان لرستان خبر داد و اظهار داشت: این تسهیلات در راستای  انعقاد تفاهم نامه ی همکاری فی مابین وزارت آموزش و پرورش با بانک ملی پرداخت می شود و بر اساس آن  در شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال و در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر و مراکز استان ها تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  ادامه داد: پرداخت وام احداث یا خرید مسکن، با سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۱۰ ساله خواهد بود و در صورت دریافت وام احداث مسکن، بازپرداخت اقساط از ۱۰ سال به ۱۲ سال افزایش می‌یابد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: اعتباری بالغ بر۳۰۰ میلیارد ریال بین مناطق و شهرستان های استان توزیع خواهد شد و فرهنگیان از هفته آینده می توانند برای دریافت این تسهیلات مراجعه کنند.

خیرایی در ادامه تاکید کرد: تسهیلات مسکن با اولویت بانوان فرهنگی سرپرست خانوار، فرهنگیان فاقد مسکن بالای ۲۰ سال سابقه، فرهنگیان فاقد مسکن بین ۱۰ تا ۲۰ سال سابقه و فرهنگیان فاقد مسکن زیر ۱۰ سال سابقه توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: تسهیلات مرابحه فرهنگیان هم از ۵۰ میلیون ریال شروع و سقف آن تا ۱۵۰ میلیون ریال خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان