Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@17:26:13 GMT

اوباما: ظاهرا این روزها مردها مشکل دارند!

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۱۲۰۲

اوباما: ظاهرا این روزها مردها مشکل دارند!

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، باراک اوباما درخواست کرد تا زنان بیشتری برای سمت‌های دولتی انتخاب شوند "زیرا به نظر می‌رسد این روزها مردان مشکلاتی داشته باشند!"

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا این اظهارات را در مراسمی در پاریس مطرح کرد؛ اظهاراتی که درخصوص اتهامات متعدد مبنی بر سوءرفتار جنسی علیه تعدادی از مقامات مرد آمریکا از جمله چندین تن از قانونگذاران این کشور بیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از هیل، اوباما ادامه داد: نمی‌خواهم یک نظر کلی بدهم ولی به نظر می‌رسد زنان نسبت به مردان از ظرفیت بیشتری برخوردار هستند که تا حدی به درک رفتارهای اجتماعی از جانب آنان برمی‌گردد.

رییس جمهور پیشین آمریکا همچنین طی این مراسم، درخصوص "غیبت موقت رهبری آمریکا" در مساله تغییرات آب‌وهوایی اظهار تاسف کرد.

اظهارات اوباما در حالی مطرح می‌شود که ال فرنکن، سناتور آمریکایی، جان کنیرز، نماینده دموکرات ایالت میشیگان و رابن کیهوئن، نماینده دموکرات ایالت نوادا، همگی با اتهامات سوءرفتار جنسی روبه‌رو هستند.

روی مور، نامزد جمهوری‌خواه مجلس سنا از آلاباما نیز پس از گزارش‌های متعددی مبنی بر سوءرفتار جنسی، با درخواست‌هایی برای کناره‌گیری از شرکت در این رقابت مواجه است.

قانونگذاران زن، کنگره آمریکا را برای تلاش بیشتر در مبارزه با آزار و اذیت جنسی تحت فشار گذاشته‌اند و پل رایان، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا نیز ماه گذشته اعلام کرد، مجلس آموزش‌های ضد آزار و اذیت جنسی را به دستور کار خود اضافه خواهد کرد.

منبع:‌ایسنا

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد

در شرایطی که سرکوب دانشجویان آمریکایی از سوی پلیس افزایش یافته و شمار بازداشتی‌ها در دانشگاه‌ها از ۲۲۰۰ نفر فزونی یافته، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار وضع مجازات جدید ضد معترضان شد.

به گزارش مهر، پس از تعلیق و بازداشت بیش از ۱۰۰ معترض حامی فلسطین در دانشگاه «کلمبیا» نیویورک، خیزش اعتراضی دانشجویان در سراسر آمریکا گسترش یافته و باوجود مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات، اینک مقام‌های آمریکایی درصدد تشدید فشار به دانشجویان با استفاده از ابزارهای دیگر برای جلوگیری از اعتراضات حمایت از غزه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مایک جانسون، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تحت فشار قرار دادن دانشگاه‌های این کشور با هدف ممانعت از ادامه اعتراضات حمایت از غزه شد.

نشریه آمریکایی آکسیوس روز شنبه گزارش داد که رئیس کنگره آمریکا اعلام کرد که راه‌های قانونی برای افزایش فشار بر مسئولان دانشگاه‌ها وجود دارد و به طور مثال حذف معافیت‌های مالیاتی و لغو روادید دانشجویی باید جز گزینه‌های احتمالی برای مقابله با معترضان قرار گیرد.

این مقام آمریکایی مدعی شد دانشجویان خارجی که «با گروه‌هایی مثل حماس همدردی می‌کنند، حق ندارند در آمریکا باشند».

گفتنی است که دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا در ابتدای خیزش اعتراضی خود خواستار شفافیت بودجه دانشگاه و عدم دریافت پول یا سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی هستند. آنها همچنین خواستار عفو دیگر دانشجویان یا اعضای هیئت علمی شده‌اند که به دلیل اعتراضات در ماه‌های اخیر، با جریمه، تعلیق یا اخراج مواجه هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • این روزها در دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی: ظاهرا این روزها نان در «اتوبوس» است
  • مختصات نظم جدید منطقه
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد