Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: هفته وحدت سوری و تاکتیکی نیست و قرار است با محورهای اشتراک در یک مسیر حرکت تا بر دشمن مشترک غلبه و اسلام را جهانی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز؛ حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی امروز در جمع  طلاب شیعه و اهل سنت حوزه ها و مدارس دینی که به همت حوزه بسیج خاتم المرسلین در مسجد و مدرسه علمیه مهدیه تربت جام برگزار شد با اشاره به آثار هفته وحدت گفت: هفته وحدت سوری و تاکتیکی نیست و قرار است با محورهای اشتراک در یک مسیر حرکت تا بتوانیم بر دشمن مشترک غلبه پیدا کرده و اسلام را جهانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: طلبه ها شاخصه های اسلام را که می توان در سه اصل علم، ایمان و جهاد خلاصه کرد را برای مردم تبین کنند و این امر در فضای وحدت محقق می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هنر انقلاب اسلامی این بود که یک مسئله اختلافی بین اهل سنت و شیعه را به هفته ای برای جشن و شادی تبدیل و این کار حکیمانه بزرگترین خدمت امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمین است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی عنوان کرد: چهار اصل هدف، مسیر، دشمن مشترک و تبار باعث ایجاد وحدت می شود که وحدت ما اعتقادی و برای نابودی دشمن مشترک است.

 

وی با اشاره به دلایل دشمنان برای نابودی وحدت، ابراز داشت: انقلاب اسلامی توانسته به جامعه مسلمانان اثبات کند که دین توان مدیریت جهان را دارد و دشمن تلاش می کند ریشه های اسلام را از بین ببرد.

 

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اختلاف بین مذاهب گفت: اختلاف بین شیعه و اهل سنت در مساله غدیر واضح است؛ اما قرار نیست برای رفع اختلاف ها تمام انرژی ها را هدر دهیم وقتی نکات مثبت اسلام و مشترکات بیشتر است و می توانیم با تکیه بر اصول وحدت خدمات مناسبی را انجام دهیم.

 

حجت الاسلام یعقوبی تاکید کرد: داعش دشمن شیعه نیست، بلکه می خواهد اصل اسلام را نابود کند و بر خلاف اصول دینی با دشمنان مهربان و با مسلمانان خشمگین رفتار می کند و بر پیکر اسلام زخم ها وارد کرده و هزینه ساز شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی یاد آور شد: زهد یعنی در دنیا حاضر باشیم، ولی اسیر ابزارهای آن نشویم و کار و تلاش بدون اسراف مصادق زهد است که با آن می شود اقتصاد مقاومتی را محقق کرد.

 

حجت الاسلام یعقوبی افزود: عیب شناسی و آسیب شناسی از مهمترین عوامل رویش بشر است و اگر درد شناس نباشیم نمی توانیم مشکلات را حل کنیم.

 

وی تصریح کرد: بصیرت در جامعه برای تقابل با آسیب های زندگی با درد شناس محقق می شود و کسانی که نصحیت نمی کنند و توصیه ها را نمی پذیرند خیری در آنها نیست.

 

امام جمعه بجنورد با اشاره به وظیفه طلبه ها بیان داشت: طلبه ها با بررسی و مطالعه قرآن و کتاب های دینی به دنبال نور حرکت می کنند و وظیفه آنها بررسی و شناخت بهترین نورها است که با مطالعه محقق می شود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • افشای کینه شاه از قم
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است