Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل از فعالان تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با حضور رئیس دانشگاه و رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در سالن بصیرت این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ابصارخبر، امروز به مناسبت فرا رسیدن 16 آذر، روز دانشجو مراسم تجلیل از فعالان تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق با حضور رئیس دانشگاه و رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در سالن بصیرت این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق در ابتدای این نشست گفت: برای دستیابی به اهداف سال اقتصاد مقاومتی و چشم‌اندازهای ترسیم شده علمی و صنعتی نیازمند عمل‌گرایی هستیم و جامعه بیشتر از سخنرانی و حرف، نیازمند عمل‌گرایی است.

وی بر ضرورت پایبندی مسؤولان به وعده‌ها و وظایف محوله و تلاش در مسیر تحقق برنامه‌های اعلام شده تأکید کرد و افزود: با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های جامع باید به دنبال این باشیم که با عمل به اقدامات و برنامه‌های مدنظر در تلاش برای پایبندی  به ادعاهای خود بوده و شاهد هیچ وعده رها شده‌ و بدون عملی نباشیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به نقش مهم روحانیت در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و توضیح داد: روحانیون و اندیشمندان دینی به عنوان هدایتگر و تکمیل‌کننده فعالیت‌های مختلف دانشگاهی محسوب شده و در اجرای مناسب برنامه‌ها و فعالیت تشکل‌های مختلف نقش بسیار تأثیرگذاری دارند.

صادقی بیان کرد: اجرای مناسب فعالیت انجمن‌های دانشجویی نیازمند انسجام و هماهنگی دربین تمامی ارکان دانشگاه و مسؤولین آموزشی بوده تا برنامه های فرهنگی با کمترین نواقصات به شکل مطلوبی پیاده‌سازی شوند و زمینه رضایت دانشجویان و اساتید و پویایی فعالیت‌ تشکل‌های دانشجویی را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقم معظم رهبری در دانشگاه های استان نیز در آئین تجلیل از اعضای شورای مرکزی و فعالان تشکل‌های اسلامی دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: دانشگاهیان باید برای استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های دانشجویی تلاش کنند چرا که بیشتر فعالیت‌های فرهنگی، علمی و اجتماعی توسط دانشجویان اجرا می‌شود و به همین دلیل این موضوع برای ما حائز اهمیت است که باید مورد توجه واقع شود.

وی با اعلام آمادگی در ارتباط با حمایت از تشکل‌های دانشجویی نیز افزود: در خدمت دانشجویان و علم‌آموزان بودن برای ما یک افتخار بسیار بزرگ است چرا که دانشگاه محل علم و تولید فکر و اندیشه است و باید از این ظرفیت‌ها برای دستیابی به رشد و بالندگی استفاده شود تا بتوانیم از این طریق برای مقابله با دشمنان و استکبار جهانی ابزاری قدرتمند در دست داشته باشیم.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل گفت: تاکنون هزاران شهید والامقام برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جان و مال خود گذشته‌اند تا عزت و اقتدار کنونی کشورمان را به ارمغان آورند که هم‌اکنون دانشجویان برای ادامه این هدف باید گام بردارند.

عباس فنی‌اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این آئین گفت: طبق برآوردهای انجام شده در طول چندین سال اخیر 80 نفر دانشجو به مسابقات المپیاد اعزام شده و 60 انجمن علمی و بیش از 60 نشریه در دانشگاه فعال هستند که تاکنون 120 افتخار منطقه‌ای و کشوری کسب کرده‌اند.

فرشاد کیوان بهجو مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این آئین اظهار کرد: توانمندی فرهنگی هدف اصلی دانشگاه‌ها است که تشکل‌های دانشجویی در تحقق این اهداف می‌توانند بسیار موثر عمل کنند و با داشتن دو ویژگی محوری پیشگامی در عمل و خستگی ناپذیری در اجرای برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذاری خود را نشان دهند.

     

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: این ویژه برنامه با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مردم  برگزار می‌شود.

جعفر رئیسیان زاده افزود: این مراسم روز دوشنبه دهم اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود و در آن از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد و تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی نیز از مهمانان این مراسم هستند.

وی گفت: مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانه‌های مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی از ویژه برنامه‌های این مراسم است و در پایان، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.

رئیسیان زاده گفت: در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که درزمینه  تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی ازهمه کارگران تجلیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان اردبیلی در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • لحظات دردناک تگزاس و نیویورک
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد