Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@10:07:11 GMT

حباب 200 هزار توماني سکه بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۵۳۳۱

حباب 200 هزار توماني سکه بازگشت

خبرگزاري آريا - در حالي قيمت واقعي سکه درحال حاضر بايد حدود يک ميليون و 200 هزار تومان باشد که قيمت سکه روز گذشته به بيش از يک ميليون و 420 هزار اومان افزايش يافت. به گزارش خبرگزاري تسنيم، در حالي که دولت از هفته گذشته حراج سکه را براي پايين آوردن آن چه قيمت حبابي خوانده مي شود، از طريق بانک گارگشايي کليد زد و تاکنون بيش از 15 هزار سکه ( تمام و نيم بها) فروخته شده است، ولي همچنان شاهد اوج گيري قيمت هستيم به شکلي که روز گذشته قيمت سکه به بيش از يک ميليون و 420 هزار تومان رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين هر قطعه نيم سکه ‌بهار آزادي به 711 هزار تومان و ربع سکه به بيش از 409 هزار تومان افزايش يافت.
دولت از اواخر هفته گذشته و براي کاهش قيمت سکه که از نيمه آذرماه روندي رو به رشد را در پيش گرفت و حتي تا يک ميليون و 460 هزار تومان هم رسيد، اقدام به عرضه سکه به قيمت يک ميليون و 288 هزار تومان کرد و تاکنون بيش از 15 هزار سکه را در بازار فروخته است ولي قيمت هاي بازار آزاد نشان مي دهد که اين برنامه هم باعث کاهش قيمت نشده است.
به اعتقاد کارشناسان روند صعودي قيمت دلار، کاهش نرخ سود بانکي، روند افزايش قيمت طلا و همچنين افزايش تقاضاي بازار به دنبال پايان ماه هاي محرم و صفر و شروع جشن هاي عروسي از جمله مهم ترين دلايل افزايش قيمت سکه در هفته هاي گذشته بوده است. اتفاقي که بسياري از کارشناسان از جمله محمد کشتي آرا رئيس اتحاديه طلا و جواهر تهران آن را «حباب» مي خوانند.
به گفته او با توجه به افزايش قيمت ارز ناخوداگاه بازار با التهاب همراه شده است که سبب افزايش قيمت سکه شده است. حبابي که ميزان آن را تا 200 هزار تومان هم کارشناسان اعلام مي کنند. البته محاسبه قيمت سکه به صورت علمي هم اين موضوع را نشان مي دهد که ما با يک حباب بزرگ در بازار رو به رو هستيم که البته به نظر نمي رسد به همين راحتي ها هم خالي شود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱۶,۹۲۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۳۹۰ تومان (۲.۳۶ درصد) افزایش یافته است. هر واحد درهم امارات، روز گذشته با قیمت ۱۶,۵۳۰ تومان معامله می‌شد.

امروز درهم امارات در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که درهم امارات که در بازار آزاد دیروز به ۱۶,۵۳۰ تومان رسیده بود. امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۳۹۰ تومانی (۲.۳۶ درصد) به ۱۶,۹۲۰ رسید. بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶,۹۲۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۶,۷۱۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۴.۱۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۱۸.۱۶ درصد افزایش یافته است.

tags # درهم امارات سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد