Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@21:32:07 GMT

آزار و اذیت دختر نوجوان در پارک

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۶۰۰۹

آزار و اذیت دختر نوجوان در پارک

به گزارش جام‌جم، دو هفته پیش دختری نوجوان با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران از پسری 25 ساله به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: دو ماه پیش به طور اتفاقی با پسر جوانی آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. با هم در تلگرام در ارتباط بودیم و علاوه برآن گاهی یکدیگر را در بوستان‌های پایتخت می‌دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: او چند روز پیش به بهانه ملاقات با من، خواست به یکی از بوستان‌های تهران بروم. وقتی به محل قرارمان رفتم، پسر جوان مرا به انتهای بوستان برد و به زور مورد آزار و اذیت قرارداد. بعد رهایم کرد و از بوستان فرار کرد. من بسختی از پارک خارج شده و توانستم با خودروی دربستی به خانه‌ام بازگردم.

شاکی ادامه داد: بشدت شوکه شده بودم، باورم نمی‌شد او مرا در دام سیاه خود گرفتار کرده است. از شدت ترس ماجرا را برای خانواده‌ام تعریف نکردم. بعد از آن با او تماس گرفتم که تهدیدم کرد اگر از وی شکایت کنم، بلای دیگری بر سرم می‌آورد. سرانجام ماجرای تلخی که برایم رخ داده بود به خانواده‌ام گفتم و برای شکایت از جوان آزارگر به پلیس آگاهی آمدم.

با تشکیل پرونده قضایی و به دستور بازپرس جنایی تهران، تحقیقات پلیسی برای دستگیری جوان آزارگر ادامه داشت تا این‌که او چند روز پیش در یکی از محله‌های تهران شناسایی و بازداشت شد.

پسر جوان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و به افسرتحقیق گفت: خانواده‌ام در شهرستان زندگی می‌کنند. از شش ماه پیش در یک مغازه فروش کفش کار می‌کردم و شب‌ها نیز چون جا و مکانی نداشتم در آنجا می‌خوابیدم. دو ماه پیش که به بوستانی رفته بودم با شاکی آشنا شدم. بعد از آن ارتباطمان شکل گرفت و حتی یک بار در غیاب مادرش به خانه آنها رفتم.

وی افزود: به خاطر شرایط کاری‌ام نمی‌توانستم هر روز او را ملاقات کنم بنابراین قرار شد هفته‌ای یک بار با هم به بوستان و سینما برویم. تلفنی و تلگرامی نیز در ارتباط بودیم. زمانی که متوجه شدم او پیش از این با پسر دیگری ارتباط داشته است، ناراحت شدم چرا این موضوع را به من نگفته و حتی سنش را دروغ گفته است. همین باعث شد از او دلخور شوم و با هم قهر کنیم. چند روزی از او خبرنداشتم تا این‌که بازداشت شدم. این دختر دروغ می‌گوید و من در آن بوستانی که او می‌گوید با او قرار نداشته‌ام و وی را مورد آزار و اذیت قرار نداده‌ام.

با توجه به گفته‌های پسر جوان، برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی برای رازگشایی از این جنایت سیاه ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: دوره‌های آموزش ایمنی و آتش نشانی در پارک‌ها و بوستان‌های شهر برای شهروندان انجام می‌شود.

شهرام مومنی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز آموزش ایمنی و آتش نشانی برای شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهر، اظهار کرد: در ابتدای اجرای این طرح تیم عملیات آتش نشانی رشت با هدف افزایش علم ایمنی و آتش نشانی در میان شهروندان نسبت به آموزش ایمنی و آتش نشانی در بوستان ملت اقدام کرد.

وی با بیان اینکه داشتن شهری ایمن با وجود شهروندانی آگاه ساختنی است، افزود: تیم‌های عملیاتی آتش نشان از ۱۵ ایستگاه آتش نشانی نسبت به آموزش‌های عمومی اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: تیم‌های عملیاتی آتش نشانان در بوستان‌ها و پارک‌های شهر رشت  نسبت به آموزش و نشر ایمنی و آتش نشانی اقدام می‌کنند.

مومنی، آموزش به کادر درمان و پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و آموزش و بازدید ایمنی از مراکز پرخطر شامل رستوران‌ها، هتل‌ها و غیره توسط کارشناسان آتش نشانی شهر رشت را از دیگر اقدامات این سازمان برای آگاهی بخشی به شهروندان بیان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • (ویدئو) شایعۀ قطع درخت در پارک لاله صحت ندارد
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • تغییرکاربری ۳۰۰۰ مترمربع از «پارک لاله»، قانونی است؟/ واکنش تند آخوندی به ساخت و ساز در بوستان لاله
  • ماجرای حصار‌کشی در پارک لاله چیست؟ شهرداری درختان لاله را هم قطع می‌کند؟
  • مسجد و فرهنگسرا را چرا داخل پارک می‌سازند؟/ تهران خشک به بوستان نیاز دارد
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها (+ عکس) / دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران/ عکس
  • ماجرای حصارکشی در بوستان لاله تهران چیست؟