Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فعال کردن کدهای درآمدی شهرداری ها باید در دستور کار شهرداران استان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی عصر دوشنبه در نشست با شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: ممیزی املاک شهری به عنوان یکی از کدهای درآمدی 117 گانه شهرداری ها می تواند منبع مالی مناسبی برای هر یک از شهرداری های 40 گانه استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شفاف سازی در آمار، مشخص شدن بدهکاران حقیقی و حقوقی به شهرداری ها، محاسبه میزان مطالبات و تسریع در وصول مطالبات از مهمترین مزیت های ممیزی املاک شهری محسوب می شود.
عباسی تصریح کرد: بهره مندی شهرداری ها از درآمدهای سرمایه ای، ارتقای درآمدهای خدماتی و تخصیص اعتبارات دولتی در بهبود کار شهرداری ها موثر است.
وی یادآور شد: شهرداری شهرکرد ورودی و خروجی های مرکز چهارمحال و بختیاری را طراحی و ساماندهی کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به منظور اجرای طرح های مدیریت شهری و ساماندهی ورودی ها و خروجی های شهرکرد از محل اعتبارات استانی کمک می شود.
وی گفت: شهرداری شهرکرد باید طرح های مهم خدماتی درآمدزا به منظور معرفی مرکز استان و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی ورودی را اجرایی کند.
عباسی تاکید کرد: تمرکز در امور مختلف مرکز چهارمحال و بختیاری و ارتقای وضعیت خدمات رسانی به مردم به همکاری استانداری، شهرداری، شورای اسلامی و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط در استان نیاز دارد.
رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: تعیین تکلیف و تکمیل محور ارتباطی بندر به بندر می تواند در خروج شهرکرد از بن بست مؤثر باشد.
علیرضا توکلی زانیانی تصریح کرد: شناسایی و به کارگیری ظرفیت های توسعه ای در بخش های مختلف مرکز چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین روش های کاهش مشکلات شهرکرد محسوب می شود.
وی جمعیت ثابت شهرکرد را بیش از 193 هزار نفر برشمرد و یادآور شد: این درحالی است که شهرداری شهرکرد روزانه به 230 هزار نفر خدمت رسانی می کند.
توکلی زانیانی اظهار کرد: به همین منظور افزایش سرانه شهرکرد در محاسبه اعتبارات و امکانات از منابع مختلف ملی و استانی باید مورد توجه قرار گیرد.
شهردار شهرکرد نیز گفت: منابع مالی شهرداری ها فرسوده و ناپایدار بوده و رکود در بازار مسکن و ساختمان سازی این شهرداری را با مشکل مواجه کرده است.
نورالله غلامیان دهکردی تاکید کرد: به همین منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف مدیریت شهری در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: انتظار می رود در توزیع اعتبارات ملی و استانی به شهرداری شهرکرد توجه ویژه ای صورت گیرد.
غلامیان دهکردی تصریح کرد: بازنگری در قانون جلوگیری از ساخت و سازهای مازاد 60 درصد می تواند وضعیت بازار مسکن و ساختمان سازی در شهرکرد را از رکود خارج و پررونق کند.
شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری بیش از 193 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری
7362/6021

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمد مومنی در آیین گرامیداشت ۵۰ سالگرد تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای، گفت: هفتمین نمایشگاه توانمندی دانشجویان و دومین نمایشگاه کار که به صورت ۲ سالانه برپا می‌شد، اما این نمایشگاه در سال ۱۴۰۳ یک ساله اجرا می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر با ۳۰ غرفه فعال اجرا می‌شود و برای نخستین بار فروش محصولات دانش بنیان که در سنوات قبل به محصول تبدیل شده است در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
مومنی گفت: مراکز صنعتی، خدماتی در این نمایشگاه پس از مصاحبه با افراد، آنانی که برای مجموعه خود نیاز دارند را به کارگیری می‌کنند.
وی افزود: قرار است اولین شهر مشاغل در استان با حمایت شهرداری شهرکرد ویژه دانش آموزان به جهت آشنایی با انواع مشاغل مختلف ایجاد شود.
مومنی گفت: هم اکنون حدود ۳ هزار و ۴۰۰ دانشجوی فعال در ۴۰ رشته محل در ۲ مقطع کاردانی و کارشناسی در ۶ مرکز فنی و حرفه‌ای استان مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند