Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی از کاهش دما در نیمه شمالی کشور خبر داد و گفت: در روزهای پایان هفته برف و باران ۱۷ استان کشور را در بر می گیرد.

احد وظیفه در گفتگو با امتداد نیوز، با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از صبح پنج شنبه گفت: برای تعطیلات پیش رو در بیشتر استان های کشور هوای بارانی و در ارتفاعات و جاده ها کولاک برف پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه تغییر توده هوا در کشور رخ می دهد، وزش باد کولاک به همراه دارد. 

وی ادامه داد: براساس نقشه های پیش بینی از روز پنج شنبه برای استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان،بخش هایی از خراسان شمالی، همدان، لرستان، زنجان، قزوین،ایلام، شمال خوزستان، کهگیلویه، کرمانشاه، سمنان و تهران بارش باران پیش بینی می شود. 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی افزود :روز جمعه بر شدت بارش ها افزوده شده و بیشترین بارش را در استان های گیلان و مازندران شاهد هستیم. بارش در جاده های کوهستانی این استان ها به همراه تهران و سمنان به شکل برف است. رانندگان باید منتظر کولاک برف در جاده های کوهستانی بوده و علاوه بر رعایت قانون،تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند. 

وی با اشاره به سرد شدن هوا گفت: در سه روز پایانی هفته دمای هوا کاهش می یابد. این درحالی است که امروز حداقل دمای هوا در تهران به ۱ درجه بالای صفر رسید اما کرمان دمای منفی ۱۲ درجه زیر صفر را تجربه کرد.

true برچسب ها : احد وظیفه برف و باران سازمان محیط زیست سازمان هواشناسی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران و‌کاهش محسوس دما در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، هواشناسی البرز با اعلام هشدار سطح نارنجی برای استان، رگبار و‌ بارش پراکنده باران و کاهش محسوس دما پیش بینی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بارش برف و کولاک همراه با مه غلیظ در ژالانه
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • پیش بینی بارش باران و‌کاهش محسوس دما در استان البرز
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز
  • رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور
  • بیشترین بارش‌ها با ۵۳ میلیمتر در لیرابی