Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله سوار گفت: کار حمل و نقل سویای تولید شده در مزارع این شهرستان به کارخانه های روغنی کند است.

آرام حلیم روز سه شنبه افزود: در صورت فساد پذیری محصول سویا مسوولیت آن بر عهده اداره غله و کارخانه های روغن کشی متقاضی سویا است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد مزارع سویا در این شهرستان برداشت شده اظهار کرد: تاکنون 17 هزار و 700
تن سویا از کشاورزان شهرستان خریداری شده و روند خرید سویا در مراکز خرید ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تاکنون پنج هزار و 470 تن سویا از مراکز خرید در بیله سوار به کارخانه های روغن کشی حمل شده است.
حلیم گفت: پیش بینی می شود حدود 20 هزار تن محصول سویا از مزارع شهرستان برداشت شود و به علت فقدان کارخانه روغن کشی محصولات سویا این شهرستان به سایر استان ‌ها حمل می‌ شود.
به گزارش ایرنا از فرمانداری بیله سوار ، وی همچنین با اشاره به خرید تضمینی سویا در 6 مرکز خرید افزود: مباشر خرید تعاون روستایی بوده و با توجه به روند روبه اتمام برداشت سویا به زودی خرید تضمینی نیز به اتمام می‌رسد.
او گفت: اسامی تمام کشاورزانی که سویا به مراکز خرید تحویل داده اند از طریق تعاون روستایی به بانک معرفی شده است و از این طریق به حساب کشاورزان سویا کار پرداخت خواهد شد.
بیله سوار مغان از جمله مهم ترین منطقه کشاورزی استان اردبیل بویژه در تولید حبوبات و دانه های روغنی است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قولی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سیدامیر سامع با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه دوم با موضوع فناوری‌های جدید با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه حمل‌ونقل شهری و بیشتر با موضوعات مدیریت هوشمند ترافیک شهرها، حمل‌ونقل پاک و خودروهای هیبریدی است.

وی افزود: روش خوبی از قبل در حوزه حمل‌ونقل شهرداری پیشنهاد شد تا کسانی که محصولی داشتند، آن را معرفی کنند که در این راستا در یک کمیته ارزیابی ۲۰ شرکت که خدمات و محصولاتشان آماده استفاده است، شناسایی شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: قولی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سامع با بیان اینکه مدیریت شهری می‌تواند زمینه را برای معرفی، اطلاع‌رسانی و ترویج مباحث مربوط به محصولات را فراهم کند، همچنین در استفاده این محصولات پیشتاز و پیشگام باشد، ادامه داد: بخشی دیگر شرکت‌هایی هستند که ایده جدید دارند، اما هنوز به محصول قابل استفاده‌ای نرسیده است، بنابراین مقرر شد با یک مدل حمایت از ایده‌ها و با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی از آن‌ها نیز استفاده شود.

کد خبر 749867

دیگر خبرها

  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل
  • بحران آب در مغان جدی است
  • عضو شورای شهر بجنورد ازبلاتکلیفی کارخانه کمپوست انتقاد کرد
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان