Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه از برگزاری هفته های چهارم تا ششم (مرحله نهایی ) رقابت های لیگ تکواندو نوجوانان باشگاه های کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

مهدی همتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت ها روز جمعه هفته جاری (17 آذر) با حضور 10 تیم در سرسرای شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تیم‌های لوازم خانگی کن، باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان، لوازم ورزشی کوروش، هیات تکواندو شمال‌شرق، هیات تکواندو استان فارس، باشگاه یزدان، هیات تکواندو کرمانشاه، آینده سازان لوازم خانگی کن، دانشگاه آزاد اسلامی و پاس قوامین تیم های حاضر در این مرحله هستند.
همتی همچنین با اشاره به برنامه این رقابت ها گفت: در هفته چهارم تیم باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان با تیم باشگاه یزدان، تیم هیات تکواندو شمال شرق با آینده سازان لوازم خانگی کن و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با تیم پاس قوامین مسابقه می دهد.
رئیس هیات تکواندو کرمانشاه ادامه داد: در سایر دیدارهای این هفته تیم هیات تکواندو استان کرمانشاه با تیم لوازم ورزشی کوروش و تیم لوازم خانگی کن با تیم هیات تکواندو استان فارس دیدار می کنند.
وی در خصوص رقابت های هفته پنجم نیز گفت: در این هفته از مسابقات تیم باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان با تیم لوازم خانگی کن، تیم هیات تکواندو شمال شرق با تیم پاس قوامین و تیم هیات تکواندو کرمانشاه با باشگاه یزدان مسابقه می دهند.
همتی افزود: در سایر دیدارهای این هفته، آینده سازان لوازم خانگی کن با لوازم ورزشی کوروش و دانشگاه آزاد اسلامی با تیم هیات تکواندو استان فارس با یکدیگر دیدار می کنند.
رئیس هیات تکواندو کرمانشاه در خصوص رقابت های هفته ششم نیز اظهار کرد: تیم باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان با تیم هیات تکواندو استان کرمانشاه و تیم هیات تکواندو شمال شرق با تیم هیات تکواندو استان فارس مسابقه می دهند.
وی ادامه داد: تیم آینده سازان لوازم خانگی کن با تیم باشگاه یزدان، دانشگاه آزاد اسلامی با تیم لوازم خانگی کن و تیم لوازم ورزشی کوروش با تیم پاس قوامین رقابت خواهند کرد.
همتی در پایان یادآور شد: در پایان هفته سوم رقابت ها، تیم لوازم خانگی کن با کسب 9 امتیاز صدرنشین است، لوازم ورزشی کوروش با 7 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و تیم پاس قوامین با 6 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.
مرحله نخست این رقابت‌ها با حضور 489 هوگوپوش در قالب 20 تیم و در 2 گروه 10 پیگیری شد که در نهایت 10 تیم یاد شده موفق به صعود به مرحله دوم و نهایی لیگ نوجوانان پسر کشور (جام آینده سازان) شدند.
در استان کرمانشاه بیش از شش هزار و 500 تکواندوکار به صورت بیمه شده در هر 2 بخش آقایان و بانوان فعالیت می کنند.
7458/8066 خبرنگار:مسعوداسماعیلی **انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه 68 بر 64 موفق به کسب پيروزى شد تا سری 1 – 1 برابر شود.

آرن داوودی با 8 امتیاز، 2 ریباند، 10 پاس گل و کارایی 17 بهترین بازیکن این دیدار بود.

درحالى كه تيم فيناليست مى بايست سرى نيمه نهايى را با سه برد به پايان برساند، فعلا ماراتن بين شاگردان حاتمى و شاهين طبع ادامه خواهد داشت.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها 2 بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد