Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مفتی اعظم سوریه گفت: سوریه پیروز شد و و رزمندگان با تقدیم جانهای خود، تفکر را احیا کردند؛ البته اکنون تنها جنگ نظامی در سوریه تمام شد ولی باید به جنگ فرهنگی و تمدنی ادامه دهیم؛ همه ما امروز مسؤولیت بزرگی برعهده داریم؛

شیخ حسون ادامه داد: آنهایی که جنگ علیه سوریه را پی ریزی کردند، بر خلاف واقع این جنگ را جنگ قومیتی و جنگ بین شیعه و سنی نامیدند، باید از دشمنان پرسید چه کسانی در مساجد فرزندان و خانواده های شیعه و سنی را کشت؟

وی افزود: از رهبران القاعده و داعش باید پرسید وقتی آمریکا به بمباران مردم سوریه مشغول بود چه کسی توانست موضع را خاتمه دهد؟ جز ایران بود! سوریه با وحدت ایجاد شده توسط ایران اسلامی پیروز شد و ایران همچنان این رسالت بزرگ را ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مفتی اعظم سوریه ادامه داد: اسلام همان راه مستقیم است و ما امروز هلال شیعی یا هلال سنی نداریم، دشمن در عراق و سوریه شکست خورد  و ما با اذن الهی بعد از پیروزیهای بغداد، حلب، دیرالزور و حمص به قدس خواهیم رسید.

وی ادامه داد: راهی که رزمندگان سوریه به آن چنگ زدند و پیروز شدند، صراط مستقیم بود؛ اندیشه تقریب که ایران اسلامی سالهای سال است آن را دنبال می کند و رسالت آن را بر عهده دارد، ما را به صراط مستقیم راهنمایی خواهد کرد و به وسیله آن با توطئه های دشمنان مقابله خواهیم کرد.

شیخ حسون  از تشکیل مجمع اتحادیه علمای اسلام در عراق، سوریه، پاکستان و افغانستان خبر داد و گفت: با شرکت در این اجلاس مسؤولیت ما پایان نخواهد یافت، بلکه اتحادیه علمای تقریبی باید فعالیتهای خود را در این مسیر افزایش دهند.

وی با بیان اینکه تلاش و توطئه دشمن برای  فراموشی مسأله فلسطین بود گفت: ما به خاطر ایمانی که بین خود داشتیم این مسأله مهم جهان اسلام را فراموش نکردیم، همه ما قبل از اینکه کرد، فارس، عرب و .. باشیم مسلمان هستیم و در صراط مستقیم گام بر می داریم؛ پیامبر(ص) تأکید داشت که در بین امت خود صلح را نشر دهید و ما باید در اندیشه خود این اعتقاد و ایمان را حفظ کینم.
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است

به گزارش خبرنگار مهر، الاسلام شمس اله جلیلیان ظهر یکشنبه در همایش بصیرتی مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه نواحی، مسئولین تعلیم و تربیت و طلاب وظیفه که در حسینیه ثارالله برگزار گردید با اشاره به شخصیت شهید مطهری در آستانه سالروز شهادت ایشان اظهار کرد: خصوصیات و شخصیت شهید مطهری (ره) را باید مرور کرد و در زندگی عالم به آن باشیم.

وی افزود: شهید مطهری شخصی پر کار و پر تلاش و جهادی بود که کارهایش برای خدا بود و همین باعث برکت در کارها و آثار ایشان شده بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در خصوص ویژگی آثار شهید مطهری تصریح کرد: محور کتب و آثار شهید مطهری اسلامی بودن، هماهنگ با نیازها و اولویت زمان، مستند به آیات قرآن و روایات و عقل، جامع الاطراف بودن و سراسر شور و حماسه است.

وی با بیان اینکه مبانی و اندیشه‌های فکری شهید مطهری مورد تأیید امام راحل (ره) بود، ادامه داد: تفکر استاد شهید مرتضی مطهری بهترین راهنما برای تمامی کسانی است که در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت دارند و این هفته بهترین فرصت برای قدردانی از زحمات مربیان، هادیان سیاسی، معلمان و فرهنگیان پیشکسوت است.

وی ادامه داد: استاد شهید مطهری برای ترویج اندیشه‌های ناب محمدی شب و روز تلاش می‌کردند و امروز شاهد آن هستیم که این سختی‌ها و تلاش‌ها به ثمر نشسته و طبق فرمایش امام خمینی (ره) اندیشه‌های شهید مطهری امروز تاثیرگذارترین مکتب در جهان اسلام است.

حجت الاسلام جلیلیان گفت: شهید مطهری در تمام عمر خود به دنبال کسب علم و دانش و رشد و تعالی بود و این مرد عالم هیچگاه برای به دست آوردن منافع در جمهوری اسلامی تلاش نکرد و هدف ایشان رسیدن به جامعه رشد یافته و آرمانی بود.

وی در ادامه به عملیات غرور آفرین وعده صادق پرداخت و گفت: در این عملیات به دنیا اثبات شد ایران یک قدرت منطقه نیست بلکه قدرتی جهانی و بین المللی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: در این عملیات ایران با کیاست و زیرکی عمل کرد و بدون هدف قراردادن مناطق مسکونی به اهداف اصلی خود که پایگاه‌های نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بود حمله کرد و خسارت زیادی را به آنان وارد کرد.

کد خبر 6090773

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق