Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرشاد فلاحت‌زاده در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های پدیده خراسان - گسترش فولاد تبریز در خصوص بازی مقابل پدیده اظهار داشت: بازی فردا یک بازی خوب از آب در می‌آید، چون دو تیم دنبال بازی تاکتیکی هستند. تیم‌های آقای مهاجری همیشه خوب بازی می‌کنند. این بازی، بازی استاد و شاگردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فیروز کریمی مثل تارتار، مهاجری و کمالوند الان برای خودشان مربیان خوبی شده‌اند و نتایج خوبی می‌گیرند. آنها شاگردان موفقی برای کریمی بودند، اما کریمی فوت و فن آخر را به آنها یاد نداده است که نتوانند مقابل خودش نتیجه بگیرند.

وی افزود: این اولین بازی ما در ورزشگاه امام رضا (ع) است. امیدوارم این ورزشگاه برای ما خوب باشد. ما بازی در این ورزشگاه را به فال نیک می‌گیریم. هدف ما اول رساندن مصدومان و سپس جلوگیری از مصدومیت‌ها بود که این کار را به‌خوبی انجام دادیم و توانستیم جلوی مصدومیت مجدد بازیکنان را بگیریم. با مدیریت بسیار خوب آقای نصیرزاده و همکاری که بوده است، توانستیم امتیازات خوبی جمع کنیم. شما هفته قبل هم اگر دیده باشد، سایپا را با یک نتیجه خوب در تبریز بردیم، سایپایی که خیلی خوب امتیاز جمع کرده است و با حضور آقای دایی تیم خیلی خوبی دارد، اما به کمک بچه‌ها و تاکتیک‌هایی که در نظر گرفته بودیم بازی را بردیم. امیدوارم فردا هم به یک پیروزی خیلی خوب برسیم.

مربی تیم گسترش فولاد با اشاره به بازگشت مصدومان تیمش، خاطرنشان کرد: شما دیدید که آندرانیک تیموریان هفته گذشته به جمع‌مان اضافه شد و توانستیم چه نتیجه خوبی بگیریم. ببینید که چقدر آمدن یک بازیکن در یک تیم تأثیرگذار بود. آندو توانست بچه‌ها را جمع کند و میانه میدان را در اختیار بگیرد. نقی‌زاده، امین خطیبی و میلاد فخرالدینی هم دیگر مصدومان ما هستند که اگر به تیم اضافه شوند، شرایط‌مان بهتر می‌شود. الان در نیم‌فصل هم هستیم و چند بازیکن را از دست می‌دهیم تا بازیکنان جدید بگیریم و یک تیم خوب را راهی میدان کنیم.

فلاحت‌زاده در مورد وضعیت گسترش فولاد در فصل نقل‌وانتقالات گفت: ما پیش از این در گل زدن خیلی مشکل داشتیم. دیگر پست‌ها تقویت شدند، اما اگر بتوانیم یکی دو مهاجم خوب جذب کنیم، خیلی خوب می‌شود.

وی با بیان این جمله که ما مقابل استقلال ضعیف عمل نکردیم در مورد دیدار شکست گسترش فولاد مقابل استقلال گفت: بازی با استقلال یک بازی ویژه بود و ما مقابل استقلال ضعیف عمل نکردیم. روز قبل از بازی سه پروازمان کنسل شد. ما در نیمه اول توانستیم بازی خوبی ارائه کنیم و یکی دو فرصت صددرصد داشتیم، اما جوانی بازیکنان ما باعث شد که نتیجه حاصل نشود. نفرات ما در نیمه دوم از لحاظ بدنی کم آوردند و خسته بودند. البته این نتیجه را جلوی سایپا جبران کردیم. بازیکنان ما واقعاً گلزن هستند، بازیکنی مثل سامان نریمان‌جهان را به‌دلیل کمبود بازیکن در یک پست دیگر به کار می‌گرفتیم، اما الان که چند بازیکن‌مان برگشته‌اند، نریمان‌جهان جلو رفته و خوب هم گل می‌زند. البته هنوز مهاجم ششدانگ و گلزن نداریم، اما با چند بازیکن صحبت کرده‌ایم تا آنها را جذب کنیم و مشکل‌مان حل شود.

مربی تیم گسترش فولاد در مورد اختلاف پیش آمده بین این باشگاه و باشگاه استقلال در خصوص پاس نشدن چک داریوش شجاعیان گفت: این موضوع به مدیریت باشگاه برمی‌گردد. قرار است مشکل چک شجاعیان برطرف شود، اما در کل آقای نصیرزاده در جریان است. شجاعیان اگر آمد از او استقبال می‌کنیم، اما اگر هم نیامد بازیکن استقلال است.

فلاحت‌زاده به بهبود وضعیت گسترش فولاد پس از حضور فیروز کریمی اشاره کرد و یادآور شد: کاری که ما می‌کنیم، کار تیمی است. درست است که تک مهاجم شاخص نداشته‌ایم، اما بازیکنان جوان و خوبی داریم. در این مدت پیمان بابایی عصای دست ما بوده است.

وی با طرح این مدعا که مشکلات گلزنی تیم گسترش فولاد برطرف شده است، گفت: همه عوامل در فوتبال دخیل است. هم روحی و روانی که در گذشته یک شرایط خاصی داشت. البته من نمی‌خواهم به آن ورود کنم، چون ما احترام ویژه‌ای به همه همکاران‌مان قائل هستیم. شرایط بدنی بازیکنان‌مان به شکلی بود که در هفته ششم هم آشیل و هم رباط پاره کرده بودند! ما توانستیم بخش را اوکی کنیم. ما زمان هم نداشتیم و خیلی فشرده کار کردیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا، در کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای نصیری عزیز سلام!

به خودتان هم گفته ام که شما را به ویژگی های مثبتی چون راستگویی، اندیشه ورزی، حسن خلق و دیانت می‌شناسم. و اگر اینها نبود، چه نیاز که همین چندسطر را هم بنویسم.

در این یکی دو روز مطالبی گفته‌اید که برخی از آنها تکرار گذشته است. با خیلی از نقدهای شما همراهم و البته در مواردی ضمن قبول اصل انتقاد، زبان و لحنی را که بهره می گیرید نه تنها موثر و سودمند نمی دانم که گاه نتیجه عکس می دهد.

دیروز عبارتی بکار بردید که مضمون آن، تجمیع همه مخالفان - و به زعم شما براندازان- است و از کلید واژه "تاجزاده و شاهزاده" سخن گفتید. خیلی ها قند توی دلشان آب شد که مهدی نصیری، رفت به همانجایی که می خواستیم یعنی "آخر خط". هم مدعیان افراطی انقلابیگری خوششان آمد و هم اپوزیسیون خارج از کشور.

من، اما دلم گرفت . آخر، مهدی نصیری را با شاهزاده چکار؟ آنچه امروز از شاهزاده بروز و ظهور دارد واقعا چیزی جز تعفن سیاسی و فرهنگی و اخلاقی است؟ آنها کجای سیاست ایستاده اند و کدام جایگاه را در بین ایرانیان دارند؟ و تا حالا برای ایران چه کرده‌اند؟ در کدام غصه پشت مردم ما بوده اند؟ و...

بدتر اینکه چه شده که شاهزاده را همسنگ تاج زاده و دیگران می دانید؟ صنمی با مصطفی تاجزاده ندارم، اما یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیفی که وطن فروشی کمترین جرمش است و همه حامیانش شرف دارد. با برخوردهایی که با برخی چهره های سیاسی منتقد و حتی مخالف در داخل ایران شده بشدت مخالفم ، اما اینها چه دخلی دارند به آن شاهزاده بدنام بدکار؟

بعید می دانم شما این قماش آدم ها را نشناسید اما اگر نشناخته اید، امیدوارم در مدتی که در کانادا به سر می‌برید آنها را محک بزنید. بروید در جمع براندازان سلطنت طلب یا بازماندگان گروهک های تروریستی و ببینید با شما چه رفتاری خواهند داشت؟ تصورتان این است که شما را روی سرشان می‌گذارند و حلوا حلوا می‌کنند؟ یقین کنید بهترین حرفی که به شما خواهند زد این است که نفوذی جمهوی اسلامی هستید.

آقای نصیری عزیز! براندازی راه سنگلاخی است که خون بیگناهان فراوانی را در خود فرو می‌برد. اصلا راه نیست،بیراهه است و در پس آن هیچ چیز اصلاح نمی شود. اما با این همه اگر می خواهید برانداز! هم باشید، خودتان این کار را بکنید. چرا قاطی سلطنت طلبان و شاهزاده می‌شوید؟ و ننگ همگروهی بودن با آنها را بر خود هموار می‌کنید؟

ایران مال همه ماست و اگر چه امروز دولت و مجلس و برخی دستگاه هایش پراشتباه اند، به خود ما مربوط است و هیچ ربطی به شاهزاده ندارد. رژیمی که همین شاهزاده متعلق به اوست، خیلی علیه‌السلام بود؟ و فکر می کنید اگر همین الان قدرت دستشان باشد به مخافلانشان رحم می‌کنند؟ اساسا آنها چه دلبستگی به این آب و خاک دارند که بخواهند برایش از خود بگذرند؟

برگردید آقای نصیری! منظورم برگشتن به تهران و قم نیست. این حق شماست که هرجای عالم می خواهید زندگی کنید. عده‌ای خوشحال می‌شوند که شما در مغرب زمین بمانید و به قول آنها تمام شوید. گروهی می‌گویند شما پلهای پشت سرتان را خراب کرده اید و برنمی‌گردید. من، اما پیش بینی ام این نیست.‌

با این حال در اینجا حرفم بر سر آمدن یا نیامدن به ایران نیست. می‌خواهم بگویم از این راه برگردید و قبول کنید که اصلاح کشور باید توسط همین ایرانی‌هایی که روی نقشه ایران زندگی می کنند صورت گیرد. می‌دانم کسانی و جریاناتی هستند که نفس کشیدن در عالم سیاست را سخت کرده‌اند؛ پای‌شان را روی گلوی معیشت مردم گذاشته‌اند؛ امید جوانها را به یاس تبدیل کرده‌اند و هزارتا چیز دیگر. اما راه مبارزه با اینها، همراه شدن با شاهزاده نیست. بسیاری از کسانی که در سالهای اخیر هزینه‌های بسیار سنگین تر از شما داده اند، راه شما را نمی پسندند.

آقامهدی عزیز! می دانم که می‌دانید برادرانه دوستتان دارم. دلسوزیتان برای مملکت را هم دوست دارم. به همین دلیل اصلا نمی‌خواهم که نباشید. قلم شما و فکر شما نیاز امروز این آب و خاک است. نقدهای شما آرام بخش دل خیلی‌هاست. هرچه دل تنگتان می‌خواهد بگویید اما برادر عزیزم، شاهزاده را نشویید!

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901366

دیگر خبرها

  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود