Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میرعلی رحیمی زاد، فرماندار مشگین شهر در نشستی با سرمایه گذار بخش خصوصی گفت: این کارخانه با اعتبار اولیه یک هزار میلیارد ریال در شهرک صنعتی احداث می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بخش مهمی از تاسیسات اولیه این کارخانه در ضلع شمالی شهرک صنعتی مشگین شهر ایجاد شده افزود: این کارخانه قادر خواهد بود روزانه700 تن و سالانه بیش از200  هزار تن شمش فولاد تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مشگین شهر اظهار کرد: 90 درصد مواد اولیه این کارخانه آهن اسفنجی و 10درصد دیگر نیز آهن قراضه خواهد بود.

رحیمی زاد گفت: نورد فولاد و تبدیل شمش تولیدی به سایر فرآورده های فلزی نیز در فاز دوم کارخانه پیش بینی شده است.

به گفته وی، بر اساس اظهارات مجری کارخانه این واحد تولیدی بصورت مستقیم برای یک هزار و 500 نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.

رحیمی زاد همچنین افزود: بر اساس برنامه زمان بندی شده و حمایت نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی این کارخانه تا دهه فجر سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: سرمایه گذار این پروژه متعهد شده همزمان با اجرای عملیات احداث کارخانه نسبت به راه اندازی یک واحد نیروگاه25  مگاواتی برق اقدام کند تا علاوه بر تامین برق مورد نیاز کارخانه بتواند با تزریق برق در شبکه برق رسانی شهرستان در تامین انرژی برق منطقه نیز تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/ح

احداث کارخانه در مشگین شهر

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست احداث پل عابر در روستا

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، خویمن ، روستایی  از توابع بخش مرکزی شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی  است.

شهروندخبرنگاری با ارسال فیلمی برای خبرگزاری صدا و سیما از مسولان خواسته برای ساخت پل عابر روی رودخانه قطور، این روستا فکری کنند تا رفت و آمد  اهالی از روی رودخانه تسهیل شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با عرض سلام و ادب و احترام ، رودخانه قطور واقع در شهرستان خوی  از وسط روستای خویمن عبور می‌کند و مردم به دلیل نداشتن وجود پل پیاده رو ، در سختی و مشکل به سر می برند.

دیگر خبرها

  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • درخواست احداث پل عابر در روستا