Web Analytics Made Easy - Statcounter

عوامل اجرایی دانشگاه بجنورد از ورود خبرنگار و عکاس خبرگزاری تسنیم به محل برگزاری مراسم بسیج دانشجویی به‌مناسبت روز دانشجو٬ ممانعت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ مراسم روز دانشجو٬ همزمان با سراسر کشور این روزها در دانشگاه‌های مختلف خراسان شمالی نیز برپا است. خبرنگاران نیز براساس وظیفه ذاتی و حرفه‌ای خود٬ برای پوشش اخبار این‌گونه مراسمات به محل برگزاری مراسم مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم روز دانشجو در دانشگاه دولتی بجنورد٬ صبح امروز به میزبانی بسیج دانشجویی و در سالن اجتماعات دانشکده هنر برگزار شد. خبرنگار و عکاس تسنیم در خراسان شمالی نیز به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه٬ به محل برگزاری مراسم رفتند. علی‌‌رغم دعوت مجموعه بسیج دانشجویی و هماهنگی‌های به عمل‌آمده٬ عوامل حراست در ورودی دانشگاه٬ از حضور مجموعه خبری در مراسم مذکور ممانعت کردند.

پیگیری ما برای ورود به دانشگاه با تماس‌های مکرر با عوامل دانشگاه نیز بی‌نتیجه بود و پاسخ حراست دانشگاه این بود که: شما از طرف روابط عمومی دانشگاه دعوت نشده‌اید و حق حضور در این مراسم را ندارید.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی در تماس با خبرنگار تسنیم٬ ضمن اظهار تاسف از اینگونه برخوردها٬ گفت: میزبان مراسم٬ بسیج دانشجویی دانشگاه است و عوامل اجرایی و حراست دانشگاه نمی‌توانند از ورود خبرنگاران به مراسم٬ ممانعت کنند.

تلاش 45 دقیقه‌ای مجموعه خبری ما برای ورود به دانشگاه بی‌حاصل بود و فقط در برابر درخواست ما یک کلام پاسخ می‌دادند: مسئول حراست گفته٬ خبرنگاران حق حضور در مراسم را ندارند.

به گزارش تسنیم٬ مسئول روابط عمومی دانشگاه بجنورد نیز جواب تماس مکرر خبرنگار تسنیم را نداده و  مسئول حراست دانشگاه نیز حاضر به گفت‌وگوی تلفنی با عوامل ما نشد.

انتهای پیام/

 

R7719/P4001/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

در آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان حضور داشتند.

در این برنامه از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل شد و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

در پایان این آئین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در شهرستان ساری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد