Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@13:39:32 GMT

گل‌محمدی:فولاد تیم خوب و سرسختی است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۶۴۲۸

گل‌محمدی:فولاد تیم خوب و سرسختی است

به گزارش ایسکانیوز، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان، گفت: آخرین بازی نیم فصل را در پیش داریم. این بازی مهمی محسوب می‌شود که به دنبال کسب نتیجه مناسب هستیم. فولاد تیم بسیار خوب و سر سختی است.

وی افزود: ما برای کسب ۳ امتیاز تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم پایان خوبی در نیم‌فصل داشته باشیم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریفمان تیم باقدرتی است که از مهره‌های جوانی بهره می‌برد، امیدوارم نمایش راضی‌کننده‌ای داشته باشیم. این بازی برای ما بسیار با ارزش است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: چیزی که برای ما خیلی ارزشمند است تلاش بازیکنان در نیم‌فصل اول است، هیچ‌کسی کم نگذاشت و بازیکنان هرچه در توان داشتند به معرض نمایش گذاشتند. همیشه خودمان را مدیون هواداران دانستیم و می‌دانیم البته این نتایج و جایگاه در شأن و شخصیت هواداران تراکتورسازی نیست ولی ما با مشکلات زیادی در ابتدای فصل روبرو بودیم. باید این نیم‌فصل سخت را پشت سر می‌گذاشتیم و تیم را روی پایش حفظ می‌کردیم.

گل‌محمدی در ادامه تاکید کرد: مدیریت باشگاه ۱۱ میلیارد بدهی گذشته را باید پرداخت می‌کرد و همین مسئله باعث شد در همین اواخر تیم با فشار مالی زیادی روبرو شود. برخی از بازیکنان جوان ما حتی ریالی دریافت نکردند اما با این شرایط صبوری کردند. بار مالی بعد از آجرلو روی دوش بازیکنان بود اما این موارد هیچوقت رسانه‌ای نشد. بازیکنان به مجموعه اعتماد داشتند.

وی با تقدیر از عملکرد هواداران گفت: هواداران در این مدت از تیم حمایت کردند و ما را تنها نگذاشتند، بعد از قبول ۳ شکست در ابتدای لیگ، هواداران باز هم دست از حمایت بر نداشتند. ما در ابتدای فصل نمی‌توانستیم بازیکن جدیدی بگیریم و در همان وضعیت چند تن از مهره‌هایمان هم مصدوم شدند. جوانان تیم این بار را تا آخر روی دوش کشیدند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه آیا لیست خروجی دارد و اگر این لیست وجود دارد اسامی بازیکنان را بگوید، اظهارداشت: لیست خروجی نداریم، چیزی که اهمیت دارد بازی فردا است. مهمترین دغدغه ما دیدار با فولاد است، بعد از آن چند روز تعطیل هستیم و فرصت فکر کردن داریم و اگر کسی از جمع ما جدا شود متوجه این موضوع خواهید شد.

وی در مورد اینکه آیا حضور مجتبی حسینی به عنوان دستیار او باعث شده چند بازیکن ذوب‌آهن را جذب کند، گفت: این مسئله ارتباطی به حضور حسینی ندارد، این تصور غلطی است مگر خود من در ذوب‌آهن نبودم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان دیگری را هم جذب خواهند کرد، عنوان کرد: در شرایطی نیستم که بخواهم به این سوال پاسخ دهم، نمی‌خواهم ذهن بازیکنان را قبل از بازی با فولاد به این موارد مشغول کنم، هر بازیکنی می‌داند در نیم‌فصل چه عملکردی داشته، خیلی‌ها هم تلاش کردند به تیم کمک کنند. واقعاً ما شرایط سختی در نیم‌فصل اول داشتیم.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش تصریح کرد: هادی محمدی، امیر نصر آزادانی، فاخر تهامی و عارف غیاسی مصدوم هستند و مهدی کیانی هم از این بازی محروم است. فولاد حریف بسیار سرسختی است، باید با تمرکز کامل به مصاف این تیم برویم. البته آنها هم نقاط ضعفی دارند که می‌توانیم از آنها بهره ببریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه آیا تعطیلاتی در نیم‌فصل دارند یا خیر؟ گفت: پنج‌شنبه و جمعه تعطیل هستیم و پس از آن تمرینات ما ادامه پیدا می‌کند.

وی در مورد اینکه چقدر دریافتی داشته و آیا از عملکرد تیم در نیم‌فصل اول راضی است، خاطرنشان کرد: من ۳۵ درصد دریافتی داشتم. کل اعضای تیم هرچه در توانشان بود خرج کردند. ما شرایط نرمالی نداشتیم چرا که از ۲ پنجره نقل و انتقالات محروم بودیم. برخی مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها که در طول فصل به وجود آمد ضربه مهلکی به تیم زد. با توجه به جمیع مشکلات نتایج ما در نگاه اول بد نبوده و تقریباً راضی کننده است. از شرایط موجود و نتیجه کسب شده راضی هستم، در نیم‌فصل دوم تلاش می‌کنیم شرایط تیم را بهتر کنیم و امیدوارم هواداران را راضی کنیم. هواداران تراکتورسازی واقعاً درک بالایی دارند و دلیل اصلی خیلی از امتیازاتی که گرفتیم هواداران بودند.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که از عملکرد کدامیک از بازیکنان جوانان و امید تیمش رضایت داشته است، گفت: مشخص بود خیلی از این بازیکنان شرایط حضور در لیگ برتر را ندارند چرا که آنها با امکانات ضعیفی تمرین می‌کردند و چنین میدانی را ندیده بودند. در این شرایط محمدرضا آزادی در چند بازی به ما کمک کرد البته انتظارم از او بیشتر بود و ما این بازیکنان را رها نمی‌کنیم و در کنار نفرات جدیدی که به تیم می‌آیند از آنها هم استفاده خواهیم کرد.

602

فوتبال باشگاه ایران لیگ سر مربی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکاظم طالقانی شامگاه شنبه در نشست خبری در خصوص بازی‌های تیم ملاثانی و نداشتن زمین اظهار کرد: سال قبل اکثر بازی‌های این تیم را در ورزشگاه تختی برگزار کردیم اما به دلیل شرایط گرما، بازی‌ها باید زیر نور برگزار شود که دکل‌های نور این ورزشگاه مشکل داشت. قصد داشتیم بازی‌های این تیم را با رضایت برخی باشگاه‌ها در زمین‌های آنها برگزار کنیم که فدراسیون با این درخواست موافقت نکرد.

طالقانی در پاسخ به این سوال که دلیل برگزار نشدن بازی استقلال ملاثانی و فجر در ورزشگاه غدیر چه بود، عنوان کرد: استقلال خوزستان مستأجر ورزشگاه غدیر است و باید رضایت آنها جلب می‌شد، در ادامه بازی فجر و استقلل ملاثانی برگزار نشد اگرچه حرف استقلال خوزستان حق بود اما در برخی موارد که منفعت استان در میان است باید کوتاه آمد اما در کل متاسفیم که این مسئله پیش امد.

وی ادامه داد: این مسئله در جامعه به گونه دیگری توصیف شد. هر باشگاهی باید مسولیت‌های خود را به عهده بگیرد و این‌گونه نیست که اداره کل زمین برای باشگاه تأمین کند.

رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان بیان کرد: با ورود استاندار و معاون سیاسی استاندار خوزستان، جلسه‌ای برگزار شد و قرار بر این شد که بازی‌های ملاثانی در زمین دیگر باشگاه‌ها تقسیم شود، که اولین بازی آنها در ورزشگاه شهدای فولاد بود.

طالقانی همچنین گفت: ما باید هواداران و گروه‌های اجتماعی را متحد کنیم و به دنبال نتیجه‌گیری‌های تیم‌های استان باشیم و نباید بعد از هر باختی از این تیم‌ها انتقاد کنیم. افرادی که به دنبال تضعیف فوتبال استان هستند باید در گروه‌ها و فضای مجازی مقابل آنها ایستادگی کرد و مانع از اهداف برخی‌ها شد.

وی تصریح کرد: چند روز آینده آموزش مربی گری را در استان داریم که برای استان ۲۴ سهمیه گرفتیم.

طالقانی با انتقاد از برخی تیم‌های فوتبال استان گفت: جلسات هیأت مدیره باشگاه فولاد خوزستان امیدواریم در استان خوزستان تشکیل شود و این حق اجتماعی استان است، متاسفاته در برخی باشگاه‌ها همچون فولاد و نفت آبادان تعدادی از هیأت مدیره آنها در تهران هستند و جلسات تصمیم گیری باشگاه‌ها باید در همان شهر برگزار شود.

کد خبر 6090522

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود