Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا- با اینکه روز 22 آذرماه قرعه کشی مرحله دوم مسابقات فوتبال دسته سوم انجام می گیرد هنوز خبری از تیم فوتبال شهرداری اردبیل بعنوان تنها نماینده استان اردبیل در این مسابقات نبوده و بیم و امیدهایی در باره حضور و یا عدم حضور این تیم درلیگ کشوری وجود دارد.

کارشناسان ورزشی می گویند: بی توجهی های صورت گرفته از سوی مسئولان استان به فوتبال با هزاران طرفدار جوان و پرشور اردبیلی در سال های گذشته باعث شد که تیم شهرداری اردبیل در آستانه صعود به مسابقات لیگ برتر کشور روند نزولی به خود گرفته و در عرض سه سال به مسابقات دسته سوم سقوط کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکنون نیز بی توجهی ها به تنها نماینده فوتبال اردبیل ادامه دارد و بیم آن می رود که با عدم شرکت و یا حضور بسیار ضعیف در این مسابقات، نماینده اردبیل در خطر سقوط به مسابقات زیر گروه لیگ دسته سوم قرار گیرد.
سرپرست سابق تیم شهرداری اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در حالی که تمامی تیم های حاضر در مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم کشور با قدرت و آمادگی تیمی کامل خود را برای حضور در این مسایفقات مهیا کرده اند، هنوز نام تیم شهرداری تنها بر روی کاغذ بوده و در عمل تیم فوتبالی بنام شهرداری وجود خارجی ندارد.
محمود جعفری بیان کرد: در سال های گذشته تلاش زیادی برای حفظ و ارتقای این تیم بعنوان سرمایه اجتماعی و ورزشی شهر اردبیل صورت گرفت و بازیکنان بومی توانمندی شناسایی و پرورش یافت اما اکنون با بی توجهی های صورت گرفته اغلب آنها به دیگر تیم های مطرح لیگ برتر، لیک دسته یک و حتی خارج از کشور کوچ کرده اند.
وی اضافه کرد: به هر حال هم اکنون فرصت برای حیات دوباره فوتبال اردبیل بسیار اندک است و باید قدر لحظه لحظه فرصت ها را دانسته و با همراهی و هماهنگی تمام مسئولان و ارگان های ذیربط زمینه حضور تیم شهرداری اردبیل در لیگ دسته سوم فراهم شود.
شورای شهر و شهرداری اردبیل بعنوان متولی اصلی این تیم وظیفه اصلی در این زمینه را بر دوش دارند و حمایت دیگر مسئولان از جمله استانداری و فرماندرای اردبیل از تیم نیز ضروری می باشد.
به گفته وی، اگر به خاطر هر گونه سستی و تاخیر در تصمیم گیری فرصت حضور تیم شهرداری در مسابقات لیگ دسته سوم کشور از دست رود اعضای شورای شهر، شهرداری و همه مسئولان استان در برابر خواسته هزاران جوانی که در سرما و گرما در استادیوم تختی مشوق فوتبال این استان بودند باید پایسخگو باشند.
پیشکسوت فوتبال استان اردبیل با اظهار گلایه از وضعیت نابسامان و بلاتکلیف فوتبال اردبیل، عدم روحیه تعاون ، یکدلی، اتحاد مسئولان شهر افزود: انتظار این است که شورای شهر و شهرداری در تصمیمی ضرب العجلی وضعیت تیم را هر چه سریعتر روشن ساخته و با تعیین کادر فنی تیم شهرداری را راهی مسابقات لیگ دسته سوم کشور کنند.
محمود جعفری، با بیان اینکه فوتبال اردبیل با بی‌مهری‌های زیادی روبرو شده است، ادامه داد: شهری که از قهرمانان متعدد جهانی برخوردار می باشد، نباید از نبود تیمی در لیگ برتر، دسته یک و حتی دسته دو فوتبال کشور رنج ببرد، استانی که بعد از مازندران از بیشترین بازیکنان در باشگاه‌های مطرح داخلی و خارجی برخوردار است نیازمند پرکردن اوقات فراغت جوانان و ایجادانگیزه نشاط و سلامتی در جامعه با احیای پرطرفدارترین رشته ورزشی در استان است.
وی بیان کرد: فوتبالی که امروزه تبدیل به یک پدیده اجتماعی و همگانی گردیده ، روز به روز در استان بویژه در مرکز استان درحال فراموشی است و این روند باید متوقف شود.
جعفری همچنین ورود استاندار اردبیل را برای سروسامان دادن به وضعیت ناگوار فوتبال اردبیل ضروری ذکر کرد و افزود: از استاندار اردبیل، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهرورسانه‌های مختلف استانی انتظار این است که در این برهه حساس به داد فوتبال بحران زده اردبیل برسند.
تیم فوتبال شهرداری اردبیل که در سال های گذشته از دسته سوم لیگ برتر خود را تا دسته یک رسانده بود از سه سال پیش روندی نزولی به خود گرفته و به دسته سوم سقوط کرد.
خبرنگار: و انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره از آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا بعد از یک سال خبر داد.   علیرضا رعدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره آبان به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود که برای حضور هر چه قویتر در این مسابقات 55 ورزشکار را به اردوی انتخابی دعوت کردیم که این فوتبالیست‌ها در 3 گروه 18 نفره به مدت 12 روز به رقابت خواهند پرداخت. در پایان 14 نفر از فوتبالیست‌ها برتر شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.   وی افزود: نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هر ماه تا زمان اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا به مدت 10 روز اردو خواهند داشت که در طی این اردوها، 12 ورزشکار اعزامی به اسپانیا معرفی می‌شوند.   سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنانی که سال گذشته در مسابقات آسیا - اقیانوسیه استرالیا به مقام قهرمانی دست یافتند نیز در اردوی انتخابی حضور خواهند داشت؟ تصریح کرد: با توجه به این که بعد از مسابقات آسیا - اقیانوسیه استرالیا هیچ تورنمنت و اردوی آماده سازی نداشتیم و تنها یک مرحله مسابقات قهرمانی کشور برگزار کردیم و بازیکنان یک سال از تمرینات دور بودند، برای مشخص شدن ترکیب تیم اصلی اعزامی به جهانی اسپانیا، باید تمام بازیکنان در اردوی انتخابی شرکت کنند تا بهترین‌ها را برای این تورنمنت شناسایی کنیم.   بنابراین هیچ گونه نگاه سلیقه‌ای در انتخاب بازیکنان نخواهیم داشت و هر ورزشکاری که از نظر بدنی و فنی در بهترین شرایط آمادگی قرار داشته باشد عازم اسپانیا می‌شود.   وی در پایان درباره وضعیت تیم برای کسب عنوان قهرمانی در جهانی اسپانیا، تصریح کرد: این تیم تاکنون عناوینی همچون نایب قهرمانی جهان، نایب قهرمانی و سومی پارالمپیک پاریس و... را در کارنامه خود دارد و تاکنون موفق به کسب عنوان قهرمانی در جهان نشده است، سعی داریم این دوره قهرمان جهان شویم و ویترین موفقیت‌های این تیم را با قهرمانی تکمیل کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳