Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 نیم فصل اول لیگ برتر روز چهارشنبه با انجام ۵ دیدار به پایان می‌رسد. در حالیکه این رقابت‌ها قهرمان خود را شناخته‌ و پرسپولیس شاگردانش نیمی از جام قهرمانی را زودتر از پایان مسابقات  در دست گرفته‌اند. ۴ تیم هم برای رسیدن به نایب قهرمانی تلاش می‌کنند. نگاهی به این رقابت‌ها می‌اندازیم:

ذوب آهن  اصفهان - نفت تهران؛ تقابل قلعه‌نویی با یک مربی پرسپولیسی

پرسپولیس هفته گذشته ذوب آهن را به چهارمیخ کشیدتا این تیم به رده دهم جدول سقوط کند و مدیران باشگاه نیز صراحتا از نتایج تیم ابراز نارضایتی کنند و صندلی مربیگری قلعه نویی لرزان شد اما  در نهایت هیات مدیره از سرمربی خود حمایت کرد!  اکنون قلعه‌نویی باید به رای اعتماد دوباره مدیران باشگاه پاسخ مثبت بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهن اگر در این بازی پیروز شود شانس صعود تا رده هفتم جدول را دارد .

شاگردان قلعه نویی مقابل تیم بحران زده و آشفته نفت تهران  روی کاغذ برنده به نظر می رسند مگر اینکه وضعیت ذوب آهن از کنترل قلعه نویی خارج شده باشد که بعید است. تقابل حمید درخشان و امیر قلعه نویی دو مربی سابق قرمز و آبی قابل توجه است اما این دو مربی مدت هاست که از روزهای اوج شان فاصله گرفته اند.نفت اگر پیروز شود ممکن است تا رده دوازدهم صعود کند.

سپیدرود رشت- پرسپولیس؛ عبور شاگردان برانکو از رود سرخ رشت!

سپیدرود تاز به لیگ برتر آمده اما نتایج مناسبی نگرفته و اکنون در رده یکی مانده به آخر جدول قرار گرفته است. سپیدرود هم از تیم های ریشه دار  و محبوب فوتبال ایران است اما ساختار مناسب یک باشگاه حرفه ای را هنوز پیدا نکرده و در این فصل هم بد نتیجه گرفته و اکنون 8 باخت در کارنامه دارد ولی تقابل با پرسپولیس برای شاگردان نظرمحمدی داستان دیگری دارد. آنها با انگیزه فراوان مقابل پرسپولیس قرار می گیرند و می خواهند توانایی هایشان را به رخ بکشند اما پرسپولیس یکی از برترین تیم های آسیاست و امتیاز گرفتن از این تیم کار آسانی نیست. حتی ذوب آهن با امیر قلعه نویی  در دیدار با پرسپولیس به 4 میخ کشیده شد! سرخپوشان محبوب رشت بایدمقابل یکی از محبوب ترین تیم های آسیا قرار بگیرند. پرسپولیس که قهرمانی نیم فصل خود را مسجل کرده و در واقع در آخرین بازی دور رفت استارت به قهرمانی در پایان فصل را می‌زند. سرخپوشان تهرانی می خواهند از سپیدرود هم به سلامت عبور کنند و با خیالی آسوده خود را برای دور برگشت و جام حذفی آو لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند. پرسپولیس در صورت پیروزی در مقابل سپیدرود و همچنین برد در بازی معوقه می‌تواند عنوان برترین تیم نیم فصل در تاریخ لیگ برتر را هم کسب کنند.

تراکتورسازی تبریز- فولاد خوزستان؛ آرزوی نایب قهرمانی

تراکتورسازی در آخرین بازی نیم فصل به دنبال برد است تا شاید بتواند رتبه اش را تک رقمی کند. قرمزپوشان تبریزی در نیم فصل محرومیت شان به پایان می رسد و می توانند بازیکن جذب کنند. بنابراین این آخرین فرصت برای شاگردان گل محمدی است تا خودی نشان بدهند زیرا برخی از این بازیکنان ممکن است از فهرست تیم کنار گذاشته شوند. فولاد خوزستان هم به لطف بردهای متوالی به رده سوم جدول لیگ رسید و اکنون می خواهد در مثلت مدعیان جدول لیگ باقی بماند. سیروس پورموسی با فولاد فراتر از انتظار نتیجه گرفته اما بازی سختی در تبریز خواهد داشت. فولاد اگر بتواند در این بازی پیروز شود شانس رسیدن به نایب قهرمانی را دارد.

پدیده - گسترش فولاد تبریز؛ تقابل کریمی و مهاجری

دو تیم هفته گذشته به پیروزی‌های درخشانی رسیدند و اکنون می خواهند در آخرین بازی نیم فصل هم به پیروزی برسند. پدیده می خواهد همچنان در جمع تیم های برتر بالای جدول باقی بماند و حتی اگر خوش شانس باشد و همه تیم‌های بالاتر  در جدول بازنده شوند یا امتیاز از دست بدهند پدیده یکباره به نایب قهرمانی می‌رسد ولی گسترش می‌تواند در نهایت تا رده هفتم جدول صعود کند. تقابل رضا مهاجری با فیروز کریمی در نوع خود دیدنی است. کریمی سال‌ها در مشهد مربیگری کرده و برای فوتبالدوستان این شهر چهره دوست داشتنی است.

استقلال - سپاهان؛ اختتامیه نیم فصل با نبرد ناکامان!

آخرین بازی نیم فصل اول لیگ برتر بین دو ناکام بزرگ لیگ برگزار می‌شود.  بدبین‌ترین هواداران دو تیم هم تصور نمی‌کردند تیم‌هایشان در این فصل جایی بین مدعیان نداشته باشند اما استقلال که سرمربی خود را هم تغییر داده هنوز نتوانسته به روزهای اوجش بازگردد. آبی پوشان تهرانی از بسیاری از تیم های لیگ دسته اولی هم در نیم فصل اول کمتر گل زده است و ضعیف‌ترین خط حمله تاریخ باشگاهش را در اختیار دارد. سپاهان هم با قرار گرفتن در رده دوازدهم همچنان در شرایط نامطلوب است با این حال می‌توان انتظار داشت که تقابل این دو تیم بازهم زیبا و تماشاگر پسند از کار دربیاید. شفر آلمانی باید مقابل کرانچار کروات قرار بگیرد دو سبک متفاوت از تفکر فوتبال اروپایی روبه روی یکدیگر قرار می‌گیرند. البته استقلال از حمایت هوادارانش برخوردار است و شفر تلاش می‌کند با برد به تعطیلات برود تا حداقل کمتر او را با منصوریان مقایسه کنند. علیرضا فغانی داور بین المللی که نامزد قضاوت در جام جهانی است این بازی را سوت می‌زند. 

اسامی داوران و برنامه‌های هفته پانزدهم لیگ برتر:

سه شنبه ۱۴ آذر
پارس جنوبی جم- سیاه جامگان /  ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه تختی جم
شاهو اصلانی – آرمان اسعدی – امیر مبشر – یاسر همرنگ – ناظر: حسین خانبان
استقلال خوزستان- صنعت نفت آبادان /  ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه غدیر اهواز
رضا مهدوی – علی میرزابیگی – محمدعلی پورمتقی – احمد محمدی / ناظر: حیدر شکور
سایپـا تهران- پیکان تهران /  ساعت ۱۵:۰۰- ورزشگاه پاس قوامین
وحید کاظمی – رحیم شاهین – علی اکبر عظیم پور – علی اصغر مومنی – ناظر: خداداد افشاریان
چهارشنبه ۱۵ آذر
ذوب آهن اصفهان- نفت تهران /  ساعت ۱۵:۱۵- نقش جهان اصفهان
علی صفایی – محمدرضا منصوری – قهرمان نجفی – علیرضا حیدرپناه – ناظر: محمدعلی فروغی
سپیدرود رشت- پرسپولیس تهران /  ساعت ۱۵:۰۰- ورزشگاه سردار جنگل
بیژن حیدری – سعید قاسمی – علیرضا ایلدروم – محمدحسین ترابیان – ناظر: حسین عسکری
تراکتورسازی تبریز- فولاد خوزستان /ساعت ۱۵:۰۰- ورزشگاه یادگار امام
اشکان خورشیدی – حسن یوسفی – محسن سلطانی – کمیل غلامی – ناظر: نادر جعفری
پدیده خراسان- گسترش فولاد /  ساعت ۱۵:۴۵- ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
کوپال ناظمی – محمدرضا ابوالفضلی – حسینعلی عابدی – کیوان علی محمدی – ناظر: عبود سنگاشگن
استقلال تهران- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان  /  ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه آزادی
علیرضا فغانی – بابک داوری – میریعقوب حجتی – محمد ملکی – ناظر: محمدرضا فلاح

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت رو در روی هم قرار گیرند. این بازی به واسطه قرار گرفتن دو تیم در رده های دوم و سوم با ۵۲ و ۴۵ امتیاز از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

محمود کلهر کارشناس فوتبال در خصوص این بازی اظهار داشت: نتیجه این دیدار می تواند تاثیر زیادی روی قهرمانی لیگ برتر داشته باشد. سپاهان اگر پیروز شود، کورس قهرمانی جذاب تر خواهد شد. پرسپولیس متاسفانه از جام حذفی حذف شد و در بازی با آلومینیوم نشان داد که در ساختار دفاعی دچار مشکل است و نبود علیرضا بیرانوند هم خیلی زیاد به چشم آمد.

او ادامه داد: آمادگی ذهنی در این بازی بسیار مهم است و برای موفقیت در این دیدار کادر فنی پرسپولیس باید از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را آماده سپاهان کنند. «اوسمار ویه‌را» باید از دیدار با آلومینیوم درس بگیرد و در مصاف با سپاهان تعویض های بهتری داشته باشد.

او افزود: سپاهان دارای خط هافبک و حمله زهرداری است و بازیکنان بسیار با کیفیتی در این تیم حضور دارند. نتیجه گرفتن برابر پرسپولیس برای این تیم که از کورس فاصله گرفته بود بسیار مهم است.

کارشناس فوتبال در ارتباط با دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران گفت: این بازی هم برای هر دو تیم بسیار مهم است و به نظرم قهرمان لیگ برتر از دل این دو بازی بیرون خواهد. استقلال یکی از تیم های باکیفیت این دوره از مسابقات بوده و روز به روز باکیفیت تر بازی می کند و صدرنشینی این تیم بی دلیل نیست.

کلهر تصریح کرد: تراکتور فراز و نشیب های زیادی داشته از طرفی با اضافه شدن حمید مطهری به کادر فنی این تیم مدیران و هواداران تراکتور می توانند امیدوار به کسب نتایج بهتر از تیم خود باشند چون مطهری سالهاست که در لیگ برتر فعال است و نسبت به تمام تیم ها شناخت خوبی دارد.

او در پایان گفت: تراکتور یک پیروزی روحیه بخش در جام حذفی به دست آورد و بازیکنان این تیم با انگیزه دوچندان گام به دیدار با استقلال خواهند گذاشت. امیدوارم کیفیت بالایی از دیدار های باقی مانده تا پایان فصل را شاهد باشیم و تیم ها بازی رو به جلویی را از خود به نمایش بگذارند.

کد خبر 6092719

دیگر خبرها

  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد