Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در سفر به شهرستان نیر با حضور در محل مسجد جامع روستای ویرثق و قره شیران با شورا و دهیاران شهرستان نیر دیدار کرد و اظهارداشت: از محل صندوق توسعه ملی و برای ایجاد اشتغال روستائیان 355 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که به صورت قرض الحسنه با سود 6 درصد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تعلق گرفتن این تسهیلات گام موثری در عمران و آبادانی روستاها شاهد خواهیم شد.

نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی به 2 برابر شدن اعتبارات عمرانی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: با تلاش مجلس شورای اسلامی 2 هزار و 400 میلیارد تومان قیر رایگان به تصویب رسید که مسئولان استانی برای جذب و استفاده از آن تلاش کنند.

بدری از 2 برابر شدن اعتبارات جهاد کشاورزی استان اردبیل هم خبر داد و تصریح کرد: امسال اعتبارات استان اردبیل در بخش کشاورزی 70 میلیارد تومان شده که نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان نیر گفت: متاسفانه در بخش گردشگری در شهرستان نیر کوتاهی شده که تلاش می شود با دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی این کوتاهی برطرف شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی از بنیاد مسکن خواست تا در بحث بازنگری طرح هادی روستاها بافت روستایی را درنظر گرفته و از قیر رایگان برای آسفالت روستاها استفاده نماید.

بدری از اختصاص حق آبه سد سرخاب نیر به جهادکشاورزی خبر داد و بیان کرد: یک میلیون مترمکعب آب از سد سرخاب تا مردادماه سال آینده به جهاد کشاورزی داده خواهدشد تا از آن برای اجرای آبیاری مکانیزه استفاده نماید.

انتهای پیام/ح

2 برابر شدن اعتبارات عمرانی استان اردبیل

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و بعد از اتمام بررسی جداول بودجه خطاب به نمایندگان، اظهار کرد: این امکان وجود دارد که در تنظیم جداول برای ایجاد تراز، جابه‌جایی‌هایی داشته باشیم، اما این به معنای تغییر ماهیت جداول نیست و ردیفی اضافه نمی‌شود.

وی بیان کرد کرد: بر این اساس، نمایندگان به هیات رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه دهند تا این اقدام را در راستای ایجاد تراز و رفت و برگشت‌های شورای نگهبان انجام دهند که وکلای ملت با ۴۶ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه با این موضوع موافقت کردند.

کد خبر 6092932 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند