Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برای دستیابی به چشم‌اندازهای ترسیم شده علمی و صنعتی بیشتر از سخنرانی و حرف، نیازمند عمل‌گرایی هستیم. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز گذشته به مناسبت فرا رسیدن 16 آذر مراسم تجلیل از فعالان تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق با حضور رئیس دانشگاه و رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در سالن بصیرت این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در ابتدای این نشست گفت: برای دستیابی به اهداف سال اقتصاد مقاومتی و چشم‌اندازهای ترسیم شده علمی و صنعتی نیازمند عمل‌گرایی هستیم و جامعه بیشتر از سخنرانی و حرف، نیازمند عمل‌گرایی است.

صادقی بر ضرورت پایبندی مسئولان به وعده‌ها و وظایف محوله و تلاش در مسیر تحقق برنامه‌های اعلام شده تأکید کرد و افزود: با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های جامع باید به دنبال این باشیم که با عمل به اقدامات و برنامه‌های مدنظر، در تلاش برای پایبندی به ادعاهای خود بوده و شاهد هیچ وعده رها شده‌ و بدون عملی نباشیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به نقش مهم روحانیت در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و توضیح داد: روحانیون و اندیشمندان دینی به عنوان هدایتگر و تکمیل‌کننده فعالیت‌های مختلف دانشگاهی محسوب شده و در اجرای مناسب برنامه‌ها و فعالیت تشکل‌های مختلف نقش بسیار تأثیرگذاری دارند.

وی بیان کرد: اجرای مناسب فعالیت انجمن‌های دانشجویی نیازمند انسجام و هماهنگی دربین تمامی ارکان دانشگاه و مسئولین آموزشی بوده تا برنامه های فرهنگی با کمترین نواقص به شکل مطلوبی پیاده‌سازی شوند و زمینه رضایت دانشجویان و اساتید و پویایی فعالیت‌ تشکل‌های دانشجویی را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان نیز در آئین تجلیل از اعضای شورای مرکزی و فعالان تشکل‌های اسلامی دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: دانشگاهیان باید برای استفاده از ظرفیت‌ تشکل‌های دانشجویی تلاش کنند چرا که بیشتر فعالیت‌های فرهنگی، علمی و اجتماعی توسط دانشجویان اجرا می‌شود و به همین دلیل این موضوع برای ما حائز اهمیت است که باید مورد توجه واقع شود.

حسنی با اعلام آمادگی در ارتباط با حمایت از تشکل‌های دانشجویی افزود: در خدمت دانشجویان و علم‌آموزان بودن برای ما یک افتخار بسیار بزرگ است چرا که دانشگاه محل علم و تولید فکر و اندیشه است و باید از این ظرفیت‌ها برای دستیابی به رشد و بالندگی استفاده شود تا بتوانیم از این طریق برای مقابله با دشمنان و استکبار جهانی ابزاری قدرتمند در دست داشته باشیم.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل گفت: تاکنون هزاران شهید والامقام برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جان و مال خود گذشته‌اند تا عزت و اقتدار کنونی کشورمان را به ارمغان آورند که هم‌اکنون دانشجویان برای ادامه این هدف باید گام بردارند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!

روزنامه اعتماد از افزایش ۴۰ درصدی بودجه جامعه‌المصطفی خبر داده و آن را بیشتر از دانشگاه علامه طباطبایی و علم و صنعت برآورد کرده است.

جامعه‌المصطفی العالمیه، یکی دیگر از نهاد‌های مذهبی است که ردیف بودجه مستقلی دارد. این نهاد، در سال ۱۴۰۲، رقمی معادل یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است؛ برای سال جاری، دولت پیشنهاد کرده تا یک هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان دراختیار این نهاد مذهبی قرار بگیرد.

در همین حال ۲۰۰ میلیارد تومان هم بودجه اختصاصی پیشنهاد شده است که سرجمع می‌شود ۴۰ درصد افزایش بودجه برای سال ۱۴۰۳.

tags # بودجه 1403 سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • چرایی تشدید اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است