Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@07:01:21 GMT

کم کاری وزارت نیرو در مسکن مهر

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۷۲۳۶

کم کاری وزارت نیرو در مسکن مهر

به گزارش جهان نيوز، حبیب‌الله طاهرخانی در مراسم افتتاح ۳۰۰۶ واحد مسکن مهر پردیس با بیان این‌که مسکن مهر فقط ساخت واحد‌های مسکونی نیست، اظهار کرد: تعداد واحد‌های مسکن مهر افتتاح شده پردیس به ۲۵ هزار واحد رسیده و حدود ۴۰ هزار واحد این شهر نیز در مرحله نازک‌کاری قرار دارد.

وی با بیان این‌که مسئله اصلی و مشکل مسکن مهر آماده‌سازی، محوطه‌سازی، تامین زیرساخت‌ها و خدمات روبنایی است، گفت: متاسفانه برا یان حوزه‌ها منابعی پیش بینی نشده بود، و عملا بعد عملیات عمرانی مشکلات مشخص می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاعدتا آورده متقاضان نمی‌توانست این هزینه‌ها را پوشش دهد.

وی ادامه داد: امروز با موضوعی مواجه هستیم و آن این که مردمی هستند که با وعده تحویل ۱۸ تا ۲۴ ماهه وارد این فرآیند شدند و انتطاراتی را از دولت داشته‌اند.

وی بیان کرد: مجموعه شرکت عمران شهر‌های جدید ایران برای تکمیل واحد‌ها وارد شد، ضمن این‌که متعهد شدند محیط زندگی بهتری را برای مردم فراهم کنند، به همین دلیل حداکثر استفاده از ظرفیت‌های منابع داخلی شرکت را انجام داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید ایران با بیان این‌که ۳۰ مرکز آموزشی در پردیس در حال ساخت است، گفت: برای این واحد‌های آموزشی ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهیم.

طاهرخانی یادآور شد:‌در شهر‌های جدید تاکید داریم که هدف ما در پروژه‌های مسکن مهر صرفا ساخت واحد مسکونی نیست، باید به فکر فعالیت‌های آموزشی، بهداشتی، امنیتی و... این واحد‌ها بود که این مسائل در صدر برنامه‌های ما قرار دارد.

وی با بیان این‌که تعهد تکمیل خدمات روبنایی واحد‌های مسکن مهر را می‌پذیریم، افزود: در برخی سایت‌های مسکن مهر فقط ۳۰ درصد اسکان داده شده و زیرساخت‌های این طرح هزینه بسیار زیادی می‌خواهد.

وی با بیان این‌که سال گذشته دولت ۱۰۰۰ میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی برای تامین زیرساخت‌های مسکن مهر در اختیار وزارت راه (۲۰۰ میلیارد تومان) و وزارت نیرو (۸۰۰ میلیارد تومان) قرار گرفت، گفت: انتطار ما این بود که وزارت نیرو ورود جدی‌تری در شهر‌های جدید داشته باشند، اما این وزارتخانه حداقل در شهر‌های پرند و پردیس انتظارات را برآورده نکردند.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»

امیر آشتیانی در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پیام تشکری خطاب به قالیباف صادر کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.

وزارت دفاع:‌ سپاه جزو برترین نیروهای نظامی جهان است

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام
همان گونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در پیام شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت»، تصریح فرموده بودند که به موازات اهتمام وزارت دفاع و حمایت‌های ستادکل نیرو‌های مسلح و دولت مردمی برای تحقق این فرمان، مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که با همفکری این شهید اندیشمند تهیه شده بود را در دستور کار قرار داد و با تاکید جناب عالی و نقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همراهی و رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرا در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

با قدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی در تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در رسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین و در راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا با رویکرد «تولید علم، شکستن مرز‌های دانش و نوآوری» و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می‌باشد، لازم است از حمایت‌های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»