Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از تحویل حدود ۱۵ مسکن مهر از مجموع ۸۱ هزار واحد این شهر خبر داد و گفت:‌ اگر انشعاب گاز فاز ۹ قدیم و جدید وصل بود می‌توانستیم بخشی از واحدهای مسکن مهر این فاز را به متقاضیان تحویل دهیم.

خبرگزاری تسنیم: سعید غفوری در مراسم افتتاح همزمان ۳۰۰۶ واحد مسکن مهر در فاز‌های ۵، ۸ و ۱۱ با بیان این‌که هیچ کس در تصمیم‌گیری‌ها و کار‌هایی که امروز می‌خواهیم انجام دهیم مقصر نیست، اظهار کرد: به متقاضیان هیچ ارتباطی ندارد که چه کسی مسکن مهر را آغاز کرد و چه کسی می‌خواهد آنرا تمام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مهم این است که بتوانیم امکانات زیربنایی و روبنایی پروژه‌های مسکن مهر از جمله مراکز آموزشی را هر چه سریع‌تر تامین کنیم.

وی با بیان این‌که تاکنون ۲۶ مرکز آموزشی در پردیس به بهره‌برداری رسیده و ۲۵ مرکز دیگر در حال ساخت است، تصریح کرد: به دنبال احداث مدارس اجتماع محور هستیم تا خانواده‌ها در کنار دانش‌آموزان باشند.

وی با بیان این‌که یکبار با یک پروژه به مردم ظلم کردیم، اما باید امروز سعی کنیم کیفیت زندگی را افزایش دهیم، افزود: تلاش‌های ما لازم است، اما کافی نبوده است.

وی با بیان این‌که تاکنون حدود یک سوم واحد‌های مسکن مهر افتتاح شده و ۵۷ هزار و ۹۱ واحد باقیمانده است، اظهار کرد: آماده‌سازی‌ها مسکن مهر بر اساس یک مصوبه به شهرداری واگذار می‌شود، هر چند ممکن است که بازرسی و دیوان محاسبات ایراد بگیرند، اما زمانیکه بدانند بیت‌المال حیف و میل نمی‌شود از این کار جلوگیری نمی‌کنند.

غفوری با بیان این که اگر انشعاب گاز فاز ۹ قدیم و جدید وصل بود می‌توانستیم واحد‌هایی از این فاز را نیز افتتاح کنیم، افزود: قول می‌دهم تا پایان سال بخشی از واحد‌های مسکن مهر فاز ۹ قدیم و جدید را افتتاح کنیم هرچند شرکت گاز در پروژه‌های مسکن مهر پردیس کم کاری کرد.

وی با بیان این‌که ۳۸ هزار واحد دیگر به مرحله نازک‌کاری رسیده است، گفت:‌دوست داریم اول واحد‌های مسکن مهر را تحویل دهیم بعد آن‌ها را افتتاح کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در حاشیه این مراسم در پاسخ به پرسش تسنیم اظهار کرد: کل پروژه‌های مسکن مهر ۸۱ هزار و ۷۳۳ واحد است که هم‌اکنون در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.

غفوری با بیان این‌که تاکنون ۲۴ هزار و ۶۴۲ واحد مسکن مهر در پردیس افتتاح شده است، تصریح کرد: از این تعداد واحد افتتاح شده نیز تا امروز ۱۴ هزار و ۸۰۰ واحد به متقاضیان تحویل شده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور مهرداد بذرپاش، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی در استان آغاز شد.

با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر آغاز می‌شود.

فرایند آماده سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ زنی ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

کد خبر 6088930

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد