Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون بودجه و مالی شورای شهر همدان با بیان اینکه اجرای موفق طرح پیاده‌راه‌ میدان امام همدان نیازمند حمایت استاندار است ،گفت: یک‌سوم هزینه‌های طرح عمرانی پیاده‌راه میدان امام(ره) و خیابان اکباتان از محل منابع استانی تأمین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حسین قراباغی ظهر امروز در جلسه کمیسیون بودجه و مالی شورا با قدردانی از حمایت‌های استاندار اظهار داشت: اجرای موفق طرح پیاده‌راه‌ نیازمند حمایت بیشتر استاندار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جلسه بررسی عملکرد 6 ماهه نخست بودجه سال 96 شهرداری همدان با اشاره به وعده استاندار مبنی بر پرداخت یک‌سوم هزینه‌های طرح عمرانی پیاده‌راه میدان امام(ره) و خیابان اکباتان از محل منابع استانی، افزود: برای تسریع در روند این طرح اثرگذار، انتظار می‌رود مدیریت ارشد استان بیش از گذشته نسبت به این مهم توجه کند.

رئیس کمیسیون بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: مهمترین اولویت کاری و وظایف شوراهای اسلامی شهرها بر اساس تأکید قانون، بررسی عملکرد مالی شهرداری‌هاست که انتظار می‌رود اعضای شورا نسبت به این مهم، توجه بیشتری داشته باشند.

قراباغی عنوان کرد: بحث بودجه‌ریزی نیز یکی از محوری‌ترین موضوعات بوده، اما به تنهایی در وظایف شوراها تعریف نشده، البته عملکرد بودجه به صورت فصلی، 6 ماهه و سالیانه در بحث تفریغ بررسی می‌شود که جزء تأکیدات قانون در حیطه وظایف شورای اسلامی شهرهاست.

وی با تأکید بر اهمیت بررسی عملکرد مالی شهرداری‌ها اعلام کرد: اولویت حضور اعضای شورای اسلامی شهرها نیز باید در جلسات بودجه‌ریزی، تدوین و تصویب تعرفه عوارض محلی، تفریغ بودجه و بررسی عملکرد مالی شهرداری‌ها باشد.

رئیس کمیسیون بودجه و مالی شورای شهر همدان گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم شهر همدان وعده داده‌ایم که با آن‌ها شفاف برخورد کنیم و این اقدام نیز به نوعی ارائه عملکرد شیشه‌ای و شفاف‌سازی است.

قراباغی با تأکید بر اهمیت دادن اعضای شورا نسبت به وظایف قانونی خود بیان کرد: بودجه‌ریزی عملیاتی و قابل اجرا، برطرف کردن محدودیت‌های گزارشات حسابرسی سالیانه، تفریغ بودجه و تأیید و ثبت صورت وضعیت‌های مربوطه آن‌ هم در موعد مقرر و قانونی موجب ارائه گزارشات واقعی و ملموس می‌شود.

انتهای پیام/

R41405/P41362/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش

استاندار همدان، نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید استان شامگاه پنجشنبه در منزل شهید محمد رنجنوش، شهید تازه تفحص شده حضور یافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، استاندار همدان در دیدار با همسر و فرزندان شهید حاج محمد رنجنوش اظهار داشت: اگر امروز ایران‌اسلامی با قدرت و استقامت ایستاده و دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به برکت خون شهداست.

علیرضا قاسمی فرزاد تصریح کرد: اگر امروز در قلب آمریکا شعار مرگ بر اسرائیل به زبان فارسی طنین انداز می‌شود به برکت خون شهداست و ما مدیون شهدایی هستیم که خون پاک خود را در راه اسلام، قرآن، تمامیت ارضی و مانایی کشور فدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین وصیت شهدا این است که امام و ولی‌فقیه را هرگز تنها نگذاریم، عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است که شرمنده شهدا نشویم، شهدایی که در جوانی با خداوند معامله و رضایت او را کسب کردند.

استاندار همدان با بیان اینکه پیکر شهید رنجنوش نزدیک به 40 سال در غربت بود گفت: این شهید گرانقدر امروز به موطن خود بازگشته و ما خاک او را توتیای چشم خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، شهید محمد رنجنوش از شهدای جاویدالاثر تیپ 32 انصارالحسین(ع) است که 12 اسفند سال 65 در منطقه عملیاتی کربلای 5 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد و از طریق انجام آزمایشات DNA تعیین هویت شد و پیکر مطهر شهید روز شنبه 15 اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 صبح در میدان امام خمینی (ره) همدان بر روی دستان مردم مومن و شهیدپرور همدان تشییع و در گلزار شهدا خاکسپاری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت مردم همدان از اجرای طرح نور
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش
  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است