Web Analytics Made Easy - Statcounter

"در سال‌های قبل تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت با جانبداری و ایجاد انحصار و تضییع حقوق سایر دانشگاه‌ها و بدون در نظر گرفتن ملاک‌های کیفی و ایجاد فرصت برابر استخدام شده‌اند.‌" آفتاب‌‌نیوز : ۵۰۰ نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور از وزیر نفت خواستند در برابر فشاهای بیرونی ایستادگی کند و پای برگزاری آزمون استخدامی با شرایط برابر بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‌نیوز، در این نامه آمده است: این‌ در این فضای یاس آور و در حالی که برخی از هم دانشگاهی های ما عطای خدمت در وطن را به لقایش بخشیده و به سایر کشورها مهاجرت کرده اند، برداشتن انحصار جذب فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت با رقابتی نمودن فضا و اعمال شرایط جدید جهت حضور نخبگان در آزمون استخدامی وزارت نفت نوید‌دهنده آینده‌ای روشن برای همگان بود. 
در سال‌های قبل تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت با جانبداری و ایجاد انحصار و تضییع حقوق سایر دانشگاه ها و بدون در نظر گرفتن ملاک های کیفی و ایجاد فرصت برابر استخدام شده اند. این در حالیست که فارغ التحصیلان نخبه سایر دانشگاه ها باید سال ها پشت درهای بسته وزارت نفت بمانند.  ضمن تشکر از تدبیر و تصمیم صحیح حضرتعالی از شما درخواست می کنیم مقابل فشار ها بایستید و منافع ملی را فدای منافع اشخاص و گروه ها نکنید
منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد

علیزاده گفت: طی دوره اول نمایندگی‌ام در مجلس شورای اسلامی، از طریق دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی در دامغان اقدام شد که نتیجه‌بخش نبود.

وی به سابقه موافقت برای توسعه آموزش و خدمات پزشکی در دامغان اشاره کرد و ادامه داد: طی توافق با وزارت علوم، مقرر شد که طی افقی چهار ساله رشته های دانشکده علوم پزشکی در دانشکده بهداشت در دامغان اضافه شود و پس از آن برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی اقدام شود که بسیار زمان‌بر بود.

علیزاده اضافه کرد: با توجه به زمان طولانی تا چهار سال آینده و طی مراحل اداری لازم برای آن، دیدارهایی با دولتمردان و مسوولان مربوطه انجام شد و در نهایت، مهرماه سال گذشته در دیدار با دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قول مساعد در خصوص ایجاد دانشکده داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پاسخ مهران غفوریان به حواشی ایجاد شده درخصوص پدرش: پدر من ناخدا یکم کمیسر دریایی بوده است (فیلم)
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد