Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم ( نوای خرم ) از روز پنجشنبه ۱۶ آذر ماه با حضور هنرمندان شرکت کننده گروه سنی کودک و نوجوان در بنیاد آفرینش های هنری نیاوران تهران آغاز می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم ( نوای خرم ) از روز پنجشنبه 16 آذر ماه با حضور هنرمندان شرکت کننده گروه سنی کودک و نوجوان در بنیاد آفرینش های هنری نیاوران تهران آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته هنرمندان شرکت کننده، در بخش های تک نوازی و تک خوانی، اجراهای دو و سه نفره و اجراهای گروهی ساعت 13 تا 21 روزهای پنجشنبه 16 و جمعه 17 آذر ماه در بنیاد آفرینش های هنری نیاوران (فرهنگسرای نیاوران) و  روزهای چهارشنبه 22 و پنجشنبه 23 آذر در فرهنگسرای ارسباران تهران آثار خود را ارائه می دهند.

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) نیز روز جمعه 24 آذر در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

چهارمین جایزه و جشنواره همایون خرّم با هدف حفظ و گسترش فرهنگ اصیل و فاخر ایرانی، ارتقای نگرش هنری نسل جوان از طریق شناخت آثار اساتید گذشته و تاثیر گرفتن از نمونه‌ها و الگوهای موجود در موسیقی ایرانی به همت مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش»، خانواده استاد همایون خرّم، حمایت موسسه بیمه «سرمد» و همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود. در این دوره از جشنواه نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از 18 سال) با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان روح‌الله خالقی، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم، حبیب‌الله بدیعی و پرویزیاحقی که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

انتهای پیام/

 

R33357/P1356/S4,39,40/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب در کنکور سراسری در قم

به گزارش خبرنگار مهر، عباس حبیب زاده پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه برگزاری کنکور سراسری در قم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب با احتساب ۱۰ هزار و ۹۶۴ داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب شرکت کردند.

نماینده سازمان سنجش در قم بیان کرد: داوطلبان کنکور سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

حبیب زاده ابراز کرد: در گروه آزمایشی ریاضی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب ۷۴۹ نفر خانم و یک‌هزار ۴۱۸ نفر آقا و در گروه آزمایشی تجربی از مجموع ۷ هزار و ۶۰۹ داوطلب ۵ هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر آقا از استان قم در حال رقابت هستند.

وی ادامه داد: در گروه آزمایشی انسانی نیز از مجموع پنج هزار و ۷۳۳ داوطلب سه هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا، در گروه آزمایشی هنر از مجموع ۸۳۲ داوطلب ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا و در نهایت در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی از مجموع یک‌هزار و ۱۷۳ داوطلب ۸۲۷ نفر خانم و ۳۴۶ نفر آقا در آزمون شرکت کردند.

نماینده سازمان سنجش در قم خاطرنشان کرد: داوطلبان گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی عصر پنجشنبه و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6088483

دیگر خبرها

  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • آغاز رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب در کنکور سراسری در قم