Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمود زمانی قمی صبح امروز در اجلاس استانی نماز یزد که به میزبانی شهرستان بافق برگزار شد، اظهار داشت: همه بر این مطلب توافق داریم که فضای مجازی در کشور ما فضای خوبی نیست.
وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشورهای پیشرفته توع استفاده ای که از فضای مجازی صورت می‌گیرد، نسبت به استفاده‌هایی که در کشور ما از این فضا صورت می‌گیرد، متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار یزد با تاکید بر اینکه ما باید به جوانان و جامعه قدرت انتخاب بدهیم، گفت: فضای مجازی لاجرم وجود دارد و توسعه پیدا می‌کند و ما ناچار هستیم که این فضا و این واقعیت را پیرامون خودمان ببینیم و باورش کنیم ولی اینکه یک جامعه خوب ببیند و خوب انتخاب کند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
زمانی قمی گفت: فضای مجازی ما گویای فضای حقیقی ماست و هر آنچه که ما در ظاهر جامعه می‌بینیم، باطن تمام مسئولان کشور هست و اگر در فضای مجازی دیده می‌شود که آبروی افراد ریخته می‌شود، می‌توان رگه‌های این اقدام را در فضای حقیقی هم دید.
وی افزود: جامعه‌ای که از اخلاق فاصله بگیرد فضای مجازی آن جامعه با تکنولوژی برتر سعی می‌کند از اخلاق فاصله بگیرد و جامعه متخلق هم فضای مجازی اخلاقی دارد.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: اصحاب فرهنگ و رسانه، مسئولان، مدیران و بزرگان باید نسبت به ناهنجاری‌هایی که در جامعه وجود دارد حساسیت بسیار ویژه‌ای داشته باشند و برای رفع آن تلاش نمایند.
زمانی قمی اظهار امیدواری کرد که همه ادارات و ارگان‌ها و مسئولان یزد به اقامه نماز توجه ویژه‌ای داشته باشند و خاطرنشان کرد: نماز اول بر روی فضای حقیقی جامعه و بعد در فضای مجازی تاثیرگذاری می‌کند و در صورتی که جامعه حقیقی ما به نماز توجه خاص و زیادی داشته باشند، قطعا بسیاری از مشکلات فضای مجازی ما رفع می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده، آنچنان در فضای مجازی وایرال شده که حالا به جشن‌های دختران دبیرستانی رسیده و در این جشن‌ها به صورت گروهی اجرا می‌شود. ویدیویی که از یکی از این جشن‌ها در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • هشدار به برگزار کنندگان لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام | پلیس: ۱۷۶۵ پیج مجرمانه شناسایی شد
  • جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم