Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم از برگزاری مسابقات ۴ جانبه فوتسال بانوان جام وحدت به مناسبت اعیاد ربیع‌الاول در قم خبر داد.

آمنه رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: به‌مناسبت فرارسیدن اعیاد ماه ربیع‌الاول، کمیته بانوان هیئت فوتبال استان براساس برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده مسابقاتی را برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس هیئت فوتبال بانوان استان قم افزود: مسابقات 4 جانبه فوتسال با حضور تیم‌های فهیم، پارسا و باران مهر قم و یک تیم میهمان به نام شهاب ملارد تهران به مناسبت میلاد رسول اکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در هفته جاری به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فوتبال و فوتسال بانوان در حال دگرگونی است، بیان کرد: مسابقات از روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه در سالن شهید شیرازی پیگیری می‌شود که در نخستین مسابقه تیم‌های پارسا و باران مهر برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

رسولی گفت: دومین مسابقه فی‌مابین تیم‌های شهاب ملارد تهران و تیم فهیم به انجام می‌رسد که البته برگزاری این‌گونه مسابقات کمک می‌کند تا بانوان فوتسالیست قمی آمادگی بیشتری در مسابقات آتی پیدا کنند.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال بانوان استان قم، با بیان اینکه سه نماینده از استان قم در مسابقات حضور خواهند داشت،عنوان کرد: هدایت تیم باران مهر و پارسا بر عهده الهام باباطاهر و زهرا شجاعی سکان‌دار تیم فهیم است.

وی تصریح کرد: رقابت‌ها از ساعت 10 صبح آغاز و تا ساعت 14 ادامه خواهد داشت و بانوان قمی می‌توانند از نزدیک این بازی‌ها را مشاهده کنند.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این مسابقات باحضور ۲۴ تیم که از دی ماه سال گذشته به رقابت پرداختندآغاز ودر ۱۲ اردیبهشت سال جاری اختتامیه آن درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این مسابقات بایادونام شهدای مدافع حرم برگزارودرپایان ازتیم هاونفرات برترتجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تاج: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان